2009. december 27., vasárnap

Még mindig karácsony








Eddig mindig úgy volt, hogy mamáéknál egy nagy kupac ajándékot kaptunk,mert nem csak mamáék meg dédi, hanem keresztanyuék nekünk és mi keresztanyuéknak is ott ajándékoztunk. De most annak örömére,hogy az ünnepek még egy vasárnappal hosszabbak lettek, így ma keresztanyuékhoz voltunk hivatalosak vacsira, és ott köszöntöttük egymás karácsony alkalmából.


Én egész délelőtt ezt vártam, bár a viselkedésem a tegnapi után tovább keserítette anyát.. És mára is jutott egy nadrágba és bugyiba jutó pisi, amitől anya végleg elkeseredett... :( Köhögök is már 2 napja, de ma nagyon.. érdekes mód csak akkor ha fekszem, úgyhogy a déli alvásom egyenlő volt a nullával.. és most is köhögök,pedig már egy ideje alszom.


Délelőtt a reggeli környéki hisztim után, mikor megnyugodtam játszottam egyet a helikopteremmel meg a távirányítós autóval is. Aztán Maja aludni ment, anya vásárolni, mi meg apával gyurmáztunk, majd mesetv-t néztünk az interneten. Mikor Maja felkelt egy újabb hisztit lecsaptam,mert hát anyáék megkérték,hogy a tv-zést hagyjam abba és jöjjek el a géptől.. :( Az ebéd fini volt és csúszott, bár ismét sikerült "órákat" ülni előtte, amit anya megunt a végén és a tányér elvette előlem.. Ez is hisztibe torkollot...
Aztán nem aludtam...
Így indultunk neki a délutánnak, amihez anyának végkép semmi kedve nem volt már.


De keresztanyuék nagyon vártak minket. Szép fájuk volt alatta sok ajándék. Mamáékkal egyszerre érkeztünk. Átöltöztünk, kicsit elvonultunk játszani a tegnapi szerzeményekkel, de aztán keresztanyu szólt, hogy ajándékozás következik. Kaptam egy nagyon fantasztikus autós kaszkadőr pályát, amit 6 féle képpen lehet felépíteni.. Nagyon kafa! :D Lilivel bevonultunk a szobába, és miután apa megépítette, nagyon sokáig eljátszottunk vele. Megnéztük Lili új mesekönyvét is, egy kicsit játszottunk a Noddys autópályával is.


Vacsira fini pároltkáposzta, grillcsirke és tésztasaláta volt, ami nagyon ízlett.. De sajnos itt is hoztam a formám és sikeresen kiborítottam a narancslevet, a falra is jutott... Az eredmény.. ma is elmaradt a mese... :(


Fürdés után mehettem is aludni.. Bár még találgattam hogy pisilnem kell meg egyéb bajom van, de anya rámparancsolt hogy csendesedjek el,mert Maja sem tudott tőlem elaludni...

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat azt hiszem hogy mindent huncutsaggal,hisztivel akarsz elerni,inkabb szep nyajasan kerd azt amit szeretnel es biztos anya megengedi neked ha szepen kered.Nagyon szep uj jatekot kaptal mar megint ,jo sokaig tart nalatok a karacsonyozas es ajandekozas.puszika

Mia és Maja írta...

Ugye milyen jó,hogy ennyi helyre hozza a Jézuska az ajándékokat,így még jobban élvezhetjük az ünnepeket.:)
Hiszti az van nálunk is,csak nálunk már Maja is megtanulta,sőt,már túltesz rajtam is...:s

Puszika,gyógyulj meg ,repülnek a gyógypuszikák!

Lori and Ruben írta...

Akkor teged ossze kene kotni Lorival!!! O is betegeskedik, de mar az agyamra megy! Es lehet szornyu ilyet mondani, de ez van:(
Azert a delutanotok jol sikerult, leszamitva a narancsot.
Debi