2009. december 27., vasárnap

Karácsony - dec. 26-a

Ma végre egész nap mamáékkal lehettünk. Reggel mikor anya mondta hogy megyünk mamáékhoz, én megkérdeztem hogy a mamáék is otthon lesznek? Mert hát az elmúlt egy hónapba mindig csak dédit találtuk otthon amikor kimentünk. Megnyugtatott anya hogy mostmár otthon lesznek,már vége az árusításnak. Nagyon örültem nekik. Papának egyből el is kellett mesélnem valamit. Aztán jöttünk mentünk kicsit, miután keresztanyuék is megérkeztek. Megkóstoltam dédi sajtos tallérját. Aztán elkérkezett az ajándékbontás ideje.



Nagyon meglepődtünk amikor mama megkongatta a csengettyűt. Először mamától kaptuk meg a csomagokat, aztán pedig déditől is.



Mamától kaptam egy állatos atlaszt, igazi nagyfiúsat, és egy építőkészletet, amiből autót lehetett építeni, több féle rakodótérrel, utánfutóval. Délután apa is meg anya is besegített és építettünk egy jó kis kocsit.





Déditől kaptam egy klassz inget, egy Thomasos mesekönyvet, Az Égből pottyant újabb mesék c. könyvet és egy kirakós autóversenyt, ami 3D-s. Nagyon tetszett ez is.
Mesét sajnos egyet sem hallgathattam tegnap este,mert már mamáéknl az ebédnél kivertem anyámnál a biztosítékot, de amit otthon műveltem a vacsival és egyéb dolgokkal, nem részletezzük,mert nem erre a szép ünnepre való, de a vége az lett hogy mese nélkül mentem aludni.




Ezt a Noddys autópályát Lili kaptam déditől, és mind a ketten jól elvoltunk vele. Néha Maja is bekapcsolódott, de ő főleg csak szétszedni akarta.




Anya meg keresztanyu segített az autópálya-kirakót megépíteni én meg dédivel játszottam rajta.




És a családi fotó, ami már este készült. Ebéd után én ügyesen elaludtam és pihentem is másfél órát. Aztán játszottunk tovább. Egy kicsit Zsuzsi néni is átjött a szomszédból a 3 éves unokájával. Én nagoyn ügyesen próbáltam neki mutogatni a játékokat és beszélgetni vele, de nem volt nagyon beszéldes kedvébe, sőt először még sírva is fakadt és haza akart menni. Aztán maradtak kicsit, játszott a játékokkal, de inkább csak egymás mellett játszottunk, nem együtt.
Az összepakolás és az elindulás elég simán ment, nem volt nagyobb gubanc. Itthon vertem ki a biztosítékot anyánál azzal,hogy a nagy játékba annyira sikerült bepisilnem hogy még a nadrágom is olyan volt.. Anya nagyon szomorú ilyenkor és nem érti miért csinálom ezeket.. Aztán annyira köhögtem az egész délutáni örjöngés után, hogy a vacsim 2 falat után inkább csak egy bögre tej volt,mert milyenkor mindig az a vége,hogy 1 óra után kihányok mindent... :( De sajnos mese sem volt és anélkül kellett elaludnom.

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Ujabb szebnel szebb ajandekok,de nagyon ugyes lehettel hogy ennyi sok szep ajandekot kaptal.A hisztoizes tenyleg nem erre aszep unnepre valo.puszika