2009. december 25., péntek

December 25-e


Délelőtt apával elolvastuk mind a kettő Micimackós könyvemet. Közben Maja is felébredt. Játszottunk a Thomasos társasommal is, amit Heniéktől kaptam. Vonatoztunk, és mikor még Maja is fent volt helikoptereztünk is egyet.



Aztán ebédeltünk fini pulykát meg krumplit, kukoricás-borsós rizst és után aludtunk mind a ketten nem túl sokat, de aludtunk. Délután pedig Simák papáékhoz mentünk karácsonyozni. Jó sokan voltunk, bár engem nem zavart a dolog. Volt szép fenyőfa, és kaptam egy távirányítós autót (aminek a távirányítója sajnos eltölt egy óra után.. hiába a minőség... :s) egy Thomasos könyvet, egy megkésett mikicsomagot, és egy táskányi gyurmát meg zsirkrétát, ujjfestéket, filctollat, színesceruzát. Nagyon jól elvoltunk és miután Lacusék hazamentek és csak Arnold meg Robcsi unokatesóm maradt, még jobban elemembe kerültem.

Ő pedig Dominik, apa idősebb öccsének a kisebbik fia. 6 hónappal nagyobb csak Majánál.

A Robi, apa lefiatalabb öccse. Éppen olvasott nekem.
Ettem fini sütikét, ittam narancslevet is. Aztán hazaérve már csak az esti teendők maradtak és most fejeztük be éppen a mesézést apával, remélik az ősök,hogy lassan alszunk is már.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Biztosan nagyon orultel a sok szep jateknak,nagyon sajnaljuk a taviranyitos kocsidat.De klassz lehet hogy anynyi szinezott kaptal igy biztosan szepeket fogsz azokkal rajzolni.puszika

sedith írta...

Boldog Karácsonyt, további békés, meghitt ünneplést kívánunk!

Mia és Maja írta...

Nagyon szép,meghitt Karácsonyotok volt.:)
Gyönyörű a Karácsonyfátok is és a sok-sok ajándék...:o:p:)
Anya meg megint bebizonyította,hogy igazi konyhatündér.:)
Szép napot Nektek,puszika!