2009. november 9., hétfő

Szilvia és Károly...

... névnapot ünnepeltünk végül vasárnap. Na jó, nem voltak az ősök 100%-osak, de már kifelé haladtak határozottan a betegeskedésből, így megültük az ünnepet. Jöttek mamáék, meg keresztanyuék, volt fini citromhab, méteres és anya sütött még epres-túrós szeletet is, meg volt sajtospogi. Nagyot falatoztunk Lilivel és kellemesen éreztük magunkat.. Az óvoda hatásai erőteljesen érződnek mindkettőnk viselkedésén.. de anyáék remélik hogy lesz ez jobb is. Ugyanis hétfő óta Lili is ovis. Sajnos ő nem vette olyan könnyen az akadályokat mint tavaly én. Nagyon sír reggelente mikor keresztanyu otthagyja és nem találja a helyét. És hát az ovónők nincsenek a helyzet magaslatán, sajnos... Anyáék azért vannak elkeseredve, mert szinte minden oviból ezt hallják itt Vácon.. és hát az nem létezik, hogy már nincsenek olyan ovónők akik értenék is a munkájukat és főleg SZERETNÉK! Reméljük Lili is hamar megtalálja a helyét meg talál barátokat és akkor már jól fogja érezni magát az óvodában, mint én.



És eljött tegnap Simák papa is aminek felettéb örültem. Örömmel konstatáltam, amikor megláttam. Ráadásul nekem is hozott egy fa szállító traktort, ami annyira tetszik, hogy ma reggel anyának 10 percébe került lebeszélnie róla, hogy az oviba is magammal vigyem. Bár mikor megkaptam, mondtam hogy nagyon tetszik, de azt is hozzátettem a papának, hogy nekem ma nincs semmim,mert apának és anyának a névnapja van. (Mert mikor mamáék és keresztanyuék megjöttek ő minden áron ki akarta provokálni hogy mindenki rá figyeljen. Én figyelmeztettem szépen, hogy ez a nap apáról és anyáról szól,mert nekik ünnepeljük a névnapját, és hogy várjon picit, várja ki a sorát. Csodásan kivárta és olyan okos volt. Többször is az este folyamán megvárta, hogy szóhoz juthasson és elmondhassa amit szeretne. És nem felejtette el ám! :) Édes pofám!) De Simák papa megnyugtatott,hogy hát mivel az én szülinapomon beteg (?) volt és nem tudott eljönni, ezért most hozta el az ajándékomat. És Maja is kapott egy rágókát persze, hogy akkor már ő ne maradjon ki az ajándékokból.

Az teljességhez hozzá tartozik,hogy szombat este az én orrom is elkezdett folyni, de semmi más bajom nem volt. Tüsszögtem folyton és orrot kellett fújni. Az éjszaka is viszonylag nyugisan telt. 2x keltünk anyával orrot fújni. Utána már csak anya teljesített mártír szolgálatot,mert óránként takarhatott be, úgy lerugdostam a takarót ahogy azt illik...

Ma reggel mikor keltünk anya megkérdezte, hogy vagyok, szeretnék -e óvodába menni. Én jól éreztem magam így hát mehettem is. Az esős bolond vasárnapi idő mára szépre fordult, és bár sár volt kint meg víz, kimentünk kicsit szaladgálni az udvarra az óvodában is. Én motorzotam is,mert mondtam anyának, hogy a motrot kipróbáltam és kézeld anya meleg volt ahogy rajta ültem, nem fázott a fenekem. ( Ennyit jelent 1 év. Mostmár ezt is érti és szól ha fázik a feneke mikor leül. Nem beszélve arról, hogy ebben az oviban az előtértben a melegen vannak a motrok, így hát nem csoda hogy meleg volt..) Ebédre sajtos tejfölös tészta volt, amit nagyon szeretek. Reklamáltam is anyának hogy itthon is csináljon nekem. De anya szerint itthon inkább olyan hamikat főz, amit az oviban nem.. Hát egye kutya, ha szeretem őket! :)

Hazafele bementünk egy boltba és vettünk nekem még 2 hosszúujjas vékony felsőt,mert a készletem szűkösnek volt mondható. Aztán pedig a kedvemért elmentünk egy kicsit vonatot néz. Most pedig a szomszédban játszom Anikóval,mert pénteken is voltam, és megbeszéltük,hogy ma is mehetek. Bár azt biztos zokon fogom venni,hogy a traktorommal így nem marad idő játszani, de talán anya meg tudja értetni velem, hogy majd holnap!

5 megjegyzés:

Bea írta...

Nagyon ügyes és türelmes vagy.Lilikét sajnáljuk,de hátha nemtart sokáig ez a bezsoktatás.Nekünk nagyon jó volt hogy már az első nap minden gyerek ott is aludt,sztem sokkal hamarabb beszoktak.
Bencikusék

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy Anya és Apa megtudták ünnepelni a névnapjukat.:)
Gratulálunk Nekik,sok szeretettel!:)

Nagyon ügyes voltál,hogy megértetted,ez Anyáék napja volt.:p;)

Szegény Lilike,reméljük,nem fog sokáig sírdogálni az oviban.:(
Nálunk aranyosak az óvónénik,szerencsénkre!:)
Puszika!

Lori and Ruben írta...

Boldog nevnapot az osoknek!
Tenyleg ugyi nagyfiu vagy mar Kristof. Szegeny Lilike meg csak belerazodik az ovis hetkoznapokba.
Lori es Ruben

Gabi írta...

Boldog névnapot kívánunk utólag is az ünnepelteknek!:)
Lilikének és szüleinek kitartás!!!
Szkokán fiúk

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat te aztan ugyes nagyfiu vagy es gyonyoru szep szemeid vannak csinos vagy nagyon. De ugyes vagy hogy megerteted hogy anyaek nevnapja van oket unneplitek es kivartad a sorodat amikor szolhattal te is es rad figyeltek.Nagyon ugyes nagy fiu vagy hogy jol beilleszkedtel az oviba,remelem a Lili unokatesodnak is sikerul talan ha latja hogy te is ott vagy vele akkor jobban erzi magat majd.Biztosan szep jatekot kaptal a tatadtol.Puszika neked Szabina es Julia baba