2009. november 6., péntek

Péntek ismét




A hét gyorsan eltelt. Először anyát majd apát döntötte le valami a lábáról. Az egyik nap apa szenvedett. Nem lehetett a közelébe menni, aludt egész délután, még a fürdetésünket is anya csinálta. Aztán másnap anya volt így. Hoztam is nekik az oviból egy-egy gyógyító levelet, amit szorongatniuk kellett,mert az majd segít. :) Segített! Másnap már mind a kettő jobban volt. Még nem teljes a gyógyulás, de vasárnap szeretnénk az összevont névnapot megtartani anyának és apának, így reméljük addigra az lesz


Én jól elvoltam. Az ovival nincs gond, bár mostanában néha reggel azon nyafogok,hogy nem akarok oviba menni, de aztán kiderül, hogy szeretem az ovit, csak játszani akarok itthon még. Nem tudja anya mikorra emésztem meg,hogy hát a délután csak 3-4 órából áll és abba bele kell férnie az uzsonnának, játéknak, fürdésnek, vacsinak, mesének is.. Rövid, a nyárhoz képest mindenképpen... :(


Tegnap is keresztanyu jött értem az oviba, elvitt a fodrászhoz, ahol nagyon ügyesen viselkedtem.. bár utána jutalmat kunyeráltam amit anya utál... de én közöltem vele hogy én szeretek kéregetni... :( (Hogy lehet erről egy gyereket leszoktatni?????) Aztán mamáéknál voltunk, ahol viszont hiába volt ott Lili nem igazán tudtunk játszani egymással. CSak az idétlenkedés ment, és a dédi meg nevetett minden butaságunkon... :(


A hétvégén pedig itthon leszünk 4-esben és ha összejön akkor vasárnap névnapozunk.

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Szorítunk,hogy úgy sikerüljön a hétvégétek,ahogyan azt elterveztétek!:)
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Mi is kicsit betegeskedunk, de valoszinu most jon meg csak a java:(
Es mi is negyesben leszunk egesz hetvegen!!! Sot, apa meg hetfon is szabad.
Jobbulast mindenkinek es kellemes hetveget!
Lori es Ruben

Bea írta...

Anya apa gyógyuljatok!!!
Köszönjük a díjat,mit kell csinálnuk?Csak bemásolni?TIszta béna vagyok.:S
Jutalamt Bence is szokott kérni,sőt imád kórincsálni.
Ma névanpos vendégségbe voltunk,és többel jöttünk haza mint amit vittünk.Tiszta ciki volt.
Bencikusék

Mia és Maja írta...

Reméljük,megtudtátok tartani a névnapos bulit és hogy már teljesen jól vagytok.:)
Én sem szeretem a lányokat csokival vagy más jutalommal rávenni valamire,amit amúgy is kötelességük megtenni,de...:$
Annyira kitudják provokálni az emberből,akármennyire is próbálok erős lenni...:$;)
Puszi Nektek!