2009. november 13., péntek

Esős napok és némi higgadtság jellemezte ezt a hetet


A hét első felében még voltak kellemes napok. Hétfőn délután anya és Maja gyalog jöttek értem az oviba és a Március 15. tér fele vettük az irányt. Szaladtam egyet, sétáltunk egyet. Aztán anya járt 1-2 boltban, majd felmentük a vasútállomásra is vonatokat nézni. Hazaérve megettem egy körtét még pótuzsiként,mert anya nem nagyon szereti,hogy az oviban a tízórai meg az uzsi is sokszor kenyérféle/péksüti. Itthon mindig gyümit eszünk uzsira. Úgyhogy ha nem tud előbb értem jönni, akkor itthon mindig eszünk még egy kis gyümit is. Aztán pedig átmentem Anikóhoz egy bő órácskára játszani. Rövid volt így a játék, de anya előtte megértette velem,hogy ahhoz hogy a vonatnézés meg a téren való szaladgálás is beleférjen, csak ennyi játékra marad idő a szomszédban. Így nem volt hiszti és cirkusz sem. Negyed 7kor Anikóval jöttem vissza, hozta az egész hajtogatott flottámat. Én meg még ragasztgattam korongokat az oldalukra, meg a 2 repcsire is. Aztán vacsiztunk, és a fürdés elejére apa is megérkezett.

Kedden már vacak idő volt, akár csak szerdán. Esett,mintha dézsából öntötték volna, úgyhogy autóval mentem oviba, délután pedig keresztanyu és Lili vigyáztak Majára, így anya gyorsan egyedül el tudott jönni értem. Apa aznap is későn jött. Itthon játszottunk Majával, meg vonatoztam és az új traktorommal játszottam.

Aztán szerdán és csütörtökön apa munkarendje máshogy alakult és a bolond időjárásra való tekintettel ő vitt az óvodába és szerdán ő is hozott el. Aztán még elmentünk 1-2 helyre vásárolni. Mert előző este sikeresen leszakította apa a zuhanyfüggöny tartórúdját, és kellett egy másikat venni helyette. Ill. egy másik telefont is kapott apa.
Hazaérve négyesben töltöttük a délután hátralévő részét. Talán egy kicsit alábbhagyott az örjöngő viselkedésem. Lassabb és megfontoltabb vagyok valamivel. Maja sem kap frászt minden mozdulatomtól,mert olyan hirtelen lennék... És anya nagyon örül amikor okosan meg lehet velem dolgokat beszélni, és én is oksan kérdéssel, nem pedig hisztivel fordulok felé. Az utóbbi időben ez többször is előfordult, aminek anya nagyon örül.

Csütörtökön is apa vitt így oviba, délután viszont ismét keresztanyu és Lili jöttek értem. Aztán anyát felvettük és meglepetten tapasztaltuk,hogy Maja sehol.. :o Közben apa is hazaért, és így ő ment Majával, anya meg velünk ki Kosdra, mamékhoz.
Ott sajnos Lili nem volt éppen a legjobb formájában, és én is sírva fakadtam néhányszor, na meg a gonoszkodásra gonoszkodással válaszoltam. De azért élveztem hogy kint lehetek. Mama olvasott nekünk mesét, ami engem mindig leköt és szívesen hallgatom. Megépítettük a sineket és vonatoztunk, meg papán lovagoltam. Haza is szépen jöttem, összepakoltam, nem volt cirkusz.

Ma már szerencsére szépen süt a nap, így anyáékkal hazafele sétálunk és vásárolunk egyet. A hétvégén pedig egy disznóvágás is vár ránk...

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De aztan nagyon ugyes nagy fiu vagy es szofogado es megerto.Barcsak Szabina is igy megertenne a dolgokat.Jo hogy mindent akarsz de tenyeg bekell osztani az idot ha vonatot is akarsz nezni,szaladgalni is es jatszani is az Anikoval.Szabina

Lori and Ruben írta...

Az eso minket se kerul el:(
Nagyon jo gyerek lettel Kristof mostansag!!! Kell is az anyanak, mivel hamarosan jon Maja dacos korszaka:)
Lori es Ruben

Bea írta...

Egész jó kis heted volt.Nálunk az oviban minden nap van gyümölcs.
Kristóf anya örülhet hogy ilyen jó gyerek vagy,én a hétvégét végig bömböltem ma már kaptam is eggyet apától,azóta szót fogadok.
Bencikusék

Bogár és Gerti írta...

:) A gyümi jó. Nálunk tejtermék az uzsi :)
Az oviban lesz gyümölcs szerencsére, mert szerda a gyümölcsnap, s akkor betankolunk egész hétre :) így minden napra jut egy kis ez meg az :)
Az időjárást meg fel se hozzátok... rettenetes volt :S
Puszi