2009. november 18., szerda

Óvodai "ajándék"







Mert a doktornő szerint ott szedhettem össze. Ugyanis hétfőn kellemes napot töltöttem az ovodába. Ráadásul apa vitt és hozott is, aminek nagyon örültem. Amíg én ott voltam a család többi része beszerezte a karácsonyi ajándékaim egy részét,mert hát olyan szemfüles vagyok, hogy velem együtt lehetetlenség.. bárhogy is ügyeskednek. :) Na persze erről én most nem tudok.



Délután itthon játszottunk 4-esben. Azaz apának el kellett mennie közben 1 órácskára, de mi anyával társasoztunk.



Kedden viszont reggel anya meg Maja vittek az oviba, de Andi néni már telefonált fél 11kor,hogy nem vagyok jól, csak fekszem, és megmérték a lázam is, hőemelkedésem van. Meg hasfájásra panaszkodok. Még jó,hogy papáék Vácon voltak, így anya őket kérte meg hogy hozzanak haza, ne keljen Maját felébresztenie. Azóta is megy a hasam, és fáj is. Meg lázam is van. Hol csak hőemelkedés, de tegnap késő este már 38,7-et is mért anya. Ma felhívtuk a doktor nénit,mert tegnap már lemaradtunk a rendelési időről, ma pedig továbbképzési napja van, így nem biztos,hogy a délutáni időpontban rendel. Azt mondta nincs semmi teendő. Diéta, higiénia, és ha magas a láz, akkor gyógyszer, de nem szirup. Na meg normaflor. Ezt már anya tegnap is csinálta, de így megnyugodtott.. Mert nem nagyon akart Majával együtt a rendelőbe menni délután.



Viszont így a mai Anikós-játszásnak délután lőttek.. Szerencse, hogy még nem tudom mi az a szerda, és nem emlékszem arra, hogy erre a napra ígérte Anikó a dolgot. Helyette most hogy Maja alszik Thomast nézek. Remélejük hamar keresztül megy rajtam, de az éjszakánk borzasztó volt. Másfél óránként ébredtem, hogy bekakiltam. És már a fenekem is fáj, a sok híg kakitól. Reggel is a bugyiba csúszott az eleje, így anya rámadott pelenkát, ami annyira nem lelkesített, de megértettem, hogy könnyebb ezt kidobni,mint kimosni a bugyit. Kaptam főtt répát is,meg ettem egy banánt, és ma már nagyon sokat ittam. Reggel óta egyfolytában szomjas vagyok, aminek anya örül.



Reméljük vasárnapra nyoma sem lesz a dolognak, és hogy anyának sikerül Maját távol tartania tőlem,mert vasárnap Kosdon búcsú lesz, és a mamáékhoz vagyunk hivatalosak.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a kepeken igazi kis virgonc gyerekek.Te kis Kristof hat megy a gyomrod nagyon sajnalunk am, remeljuk hamar eltunik a laz es a hasfajas is.Sok sok gyogypuszit kuldunk neked es jo hogy anyaek nem vittek teged ajandekot vasarolni kulonben nem lenne meglepi.Szabina es Julia

Névtelen írta...

Jobbulást neked kicsi fiú!!!!!
Az ajándékok vásárlása nálunk is már csak külön, megy mert túl figyelmes (ilyenkor)!!!!!

Anna és Máté

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy Ti is betegeskedtek.:((
Gyógyulj meg Kristófka gyorsan-gyorsan!:)

Mi még csak a levelet írtuk meg a Jézuskának,reméljük,betudja szerezni,amit kértünk Karácsonyra...:o:p;)

Puszi!

Bogár és Gerti írta...

Ó te Drága... sajnálattal olvasom, hogy beteg lettél. Remélem semmi komoly!
Félek, hogy Lili nem túl erős immunredszere is megsínyli majd az ovit :( de bízzunk a legjobbakban! Legalább a H1N1 ellen oltják ott a gyerekeket. Szóval már én sem hezitálok tovább, holnap túlesünk mi is rajta, csak nem az oviban.
Puszi

Lori and Ruben írta...

Mielobbi jobbulast! Szegenyke, jol megszenvedheted ezt a hasmenos dolgot.
Lori es Ruben