2009. november 20., péntek

Jobban


Tegnap délután szépen sütött a nap és már a városba is lemerészkedhettünk a közös alvás után,mert addig csak 2x kellett kakilni mennem. Ma pedig már 1x és teljesen normális állagú volt a végtermék, úgyhogy lassan kilábalok ebből a kórságból. Ma már rendes ebédet is kaptam,bár anya igyekezett olyasmit főzni amitől nem fog a hasam menni. Tegnap főleg vajas pirítóson éltem, de ettem 1 banánt meg némi karfiollevest is ebédre. Tegnap este gyümölcsös tejberizst csinált anya, és bár én még nem kaptam belőle, de eltett egy adagot mára. És mivel reggelig minden rendben volt, megkaptam reggelire. A normaflort kapom még vagy 2 napig, és anya Majának is adja a biztonság kedvéért.


Szóval úgy néz ki nem maradok le a vasárnapi mamis búcsúról, aminek felettéb örülök. Tegnap már szófogadatlankodni és rosszalkodni is volt erőm, ma pedig folytattam tovább.

Na jó, jókat vonatoztam egyedül, apával, és ma újra meg kellett építeni a pályát, ezúttal nem én alkottam magamnak, hanem anyut kértem hogy a papír alapján építse meg az eredetit, és azzal is játszottam délelőtt. Tegnap festettem is lelkesen,ma meg játszottam az egyszervolt.hu-n :D És ez a külön alvás is nagyon bejön. Anya lehet hogy egy időre rendszeressé teszi. Maja fent alszik a hálóban, én meg itt a nappali kanapéján. :D MOst is. Azalatt anya pedig itt ül a gépnél. Nincs veszekedés, egyből elalszom mert rám van parancsolva hogy be kell csuknom a szemem és nem maceráljuk egymást Majával. Mindneki annyit alszik amennyit szeretne. :D

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Orulunk hogy jobban vagy es mar enni is tudsz es mar nem kakilsz annyit.Ha mar tudtal roszaskodni akkor bizti hogy jobban vagy.Jo otlet a kulon alvas igy mindenki annyit alszik amennyit akar.A vonat palya osszerakas biztos jo nehez feladat volt anyanak de megerte.puszika Szabina