2009. november 23., hétfő

Kosdi búcsú









Egészségi állapotom megjavult, jól vagyok. Ma már óvodában is, bár éjjel meg köhögtem.. :o a fene tudja mi okból kifolyólag. Anya reméli ma nem jön 11kor a telefon hogy értem kell jönnie.. :s


Szóval a hétvégén búcsú volt Kosdon. Sajnos ez már nem annyira az igazi árusokról,meg körhintákról és egyebekről szól. Mivel egy kis faluról van szó, ahol már az elmúlt 5-10 évben elég megcsappant a búcsúzók száma. 3-5 sátorra redukálódva, és más egyéb nem is nagyon szokott lenni. Azaz én még ezt az néhány sátrat sem láttam soha,mert az időjárás kegyessége nem jellemző erre a november végi eseményre. Tegnap is esett. De mi, mivel nem hiányoltuk,mert sose láttuk, nagyon jól elvoltunk mamáéknál. Nekünk a búcsú közös játékról, fini hamikról és sütikről szól. Sőt, mamáék még anya szülinapját is előbbre hozták,mert jövő péntektől nagy elfoglaltságban lesz részük és sajnos karácsonyig nem igazán érnek majd rá, ezért dec. 4-e helyett ezen a napon lett anya felköszöntve. Mama egy nagyon fini málnatortát sütött neki, meg kapott 2 gyertyát is. :):):):)


Mi játszottunk, olykor marakodtunk, volt sárás meg duzzogás is Lili részéről. De jól elvoltunk. Sőt Maja aludt délelőtt mi pedig a felnőttek körében építéssel, pötyizéssel, képnézegetéssel ütöttük agyon az időt. Anyáék ezer éves jáva építőjáték maradványai kerültek elő, amibe én nagyon belemélyedtem. Aztán anyával, apával, keresztapuval karöltve autókat építgettek nekük amivel aztán nagy lelekesen játszottunk Lilivel egyetemben. Maja is csatlakozott és nagyon jól elvolt közöttünk. Néha rá lett szólva,hogy nem szabad, olyankor kereste nagyon anyát aki megerősítette a nemet. Ilyenkor kicsit legörbült szájjal de tudomásul vette. Volt még fotózkodás is, készültek családi,meg gyerek meg dédis képek is. :D


Délután megjelentek Anikó (mama testvére, aki a szomszédunkban lakik és hozzá szoktam átmenni dolgozni) Zoli bácsi (a férje) és Kati (a lányuk). Ők is beszáltak a hancúrkodásba, és nagyon elemünkben voltunk végig. A déli alvás most Lili számára volt igazán sikeres. De végül azzal,hogy anya nem vette ki Maját az ágyból 2-kor, hanem negyed 4-ig hol aludt, hol pihizett, hol nyöszörgött, sikeresen megoldotta, hogy ne legyen cirkusz meg nyafi délután és este.


Hazaérve a szokásos teendők után nekem apa mesélt, ezúttal idelent, még anya megetette és elaltatta Maját. Mostanában ez a trendi,mert így mire én felmegyek, Maja már alszik és nem ébresztjük egymást fel, hanem én is hamar el tudok aludni.


Reggel pedig készülődtünk és mentem is az oviba. Délután pedig ismét Anikóékhoz vagyok hivatalos játszani. Nagyon jó régi játékok vannak ott is. Imádok építeni, mesézni, társasozni.

7 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

De ari a hatter:)
Na ja, a decemberiek mar csak ilyen sanyaru sorsuak. Majd busulunk egyutt Szilvi; nekem sincs sose szulinapon:)
Akkor mar tudom, ki is az Aniko, akit olyan sokszor emlegettek:)
Nagyon szupik a csaladi kepek! En is akarok ilyet, de nincs aki lekapjon minket:(
Egy szobaban alszanak a gyerkocok?
Debi

Névtelen írta...

Nagyon jó képek készültek. A családi fotó a legértékesebb hiszen abbó ritkán készül, mert valaki mindig hiányzik róla. Nekünk kevés van belőle, de most karácsonykor talán ismét sikeül egyet összehozni :-)
Nagyon jók ezek a hétvégi bulik, mindig sok finomság van, de z így van rendjén. Mi is szeretjük az ilyet!
Anna és Máté

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edesek vagytok a kepeken jo is am a csaladi fotokmajd ha nagyiobbak lesztek majd megnezitek hogy mekkorak is voltatok ekkor es ekkor.Nagyon jol elvoltal a regi jatekokkal ugyesen tudsz te mar jatszani.Nagyon jo lehetet anya szulinapjat elore hozni es unnepelni.Boldog szulinapot anya! Gondolom ti mar lattatok a meglepi diavetitest.puszika Szabina es Julia

Álommanó írta...

Hú, ez aztán jó kis program volt! és lesz is, ahogy hallom!
Akkor kellemesen telt a hétvége!
Jól mutattok a játszószőnyegen! :)

Álommanó

Bea írta...

Nekem a legjobban a családi fotó tetszik,ezek ritka képek.SZép család vagytok.Örülök hogy jbban vagy!!
Bencikusék

Gabi írta...

KLassz ez az új "dizájn".:)
Remek,hogy kilábaltál a betegségből,és így a hétvégétek is jól sikerült.:)
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Nektek is szép hétvégétek volt,együtt lehetett az egész család.:)
Nagyon tetszik a családi fotótok,nekünk kevés képünk van,ahol mind a négyen rajta vagyunk.:o;)
Sok puszika Nektek! :)