2009. november 26., csütörtök

Nem a mi hónapunk




Ez a novemberre vonatkozik.. legalább is az egészségi állapotom és az oviban töltött napok tükrében. A héten hétfőn és kedden voltam. De miután elmúlt a hasmenésem jött egy köhögés. Ki tudja honnan, na meg hogy mitől, de már hétfőn is köhögtem éjjel, kedden viszont már sokszor, úgyhogy szerdán maradtam itthon. Anya megfigyelés alatt tartott, de a déli alvásomnál is nagyon sokat köhögtem, úgyhogy ma mentünk a dokinénihez és a hét többi részében megint nincs óvoda. :s


Semmi más tünet. Némi orrfújás, néha és ennyi. A doki néni szerint a torkom is piros, kezdődő megfázás... :o De én nem panaszkodtam. Csak hát már az éjjel a róka koma is meglátogatott a köhögésnek köszönhetően.. Reméljük ennyibe marad a dolog és szépen kilábalok belőle.. hamarosan.


Jövő héten viszont lehet hogy mi is beoltódunk.. A doktor néni rákérdezett ma anyánál,hogy ő nem szeretné-e, és hogy anya meg apa be van-e oltava.. Anya eddig nem csalódott a doktor néniben, úgyhogy lehet hogy ezúttal is hallgat rá.. Még apával átrágják a hétvégén a dolgot, amíg én is meggyógyulok,mert a doktor néni hétfőn délután olt.


Tegnap itt volt keresztanyu délelőtt, anyunak melírozták be a haját még Maja aludt, én pedig mindent látni és tudni akartam. Ma pedig felugrott,hogy anyának ne kelljen a beteg gyerekek közé cipelnie tesót is a rendelőbe.


Kedden pedig mi voltunk fent délután Liliéknél, ovi után. Nem annyira együtt, inkább egymás mellett játszottunk ezúttal. De Maja nagyon jól elvolt közöttünk.


Tegnap délben sétáltunk is lent egyet,mert olyan szépen sütött a nap. És hát a tél átka, hogy mire felébredünk az alvásból, addigra már a napocska jóformán eltűnik... :(

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Mar mi is vagy 3 hete huzzuk ezt a nathas valamit, fulgyulladassal megtoldva:( Jo lenne mar tullenni rajta.
Jobbulast nektek is. Foleg, hogy mehess oviba es anyanak konnyebb legyen:)
Jajj a napocska nekunk is ugy hianyzik:(
Lori es Ruben

U.I.: A kalendar meg folyamatban. Zsebeket varrok egy regi lepedo darabjara, de csak kezzel, nincs gepem. Szoval szenvedek vele, de mar a fele kesz van:) Majd rakok rola kepet.
Debi

Móni írta...

Gyógyulj meg mielöbb!!!!
Mi nem oltattuk be magunkat, de Anya is gondolkozott rajta, hohy megkérdezi a dr. néni véleményét. Ti is sokat csavarogtok ha már nem lehet játszóterezni, mert olyan korán besötétedik :(
Anna és Máté

Gabi írta...

Mihamarabbi jobbulást kívánunk!
Mi is azt nem szeretjük a télben,hogy olyan hamar sötétedik.:sViszont az nagyon szép,mikor a sötétben világít a hó...:)Már ha esne hó..erre ugyanis nem sok esély van,míg 10 fokok vannak.:s:)

Szkokán fiúk

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok annyira aranyos Kristof a kepen es a masodik kepen a kislannyal gyonyoruek.latszik hogy nagyon szeretik egymast.remeljuk hogy mar meggyogyultal es nem vagy beteg.puszika