2009. október 12., hétfő

Vendégek, vendégeskedés, köhögés és láz

Ma nem mentem oviba. Már szombat délben is köhögtem kicsit, de tegnap estére már hőemelkedésem volt és az éjszaka első felében folyamatosan irritált a köhögés. A végén anya mellett kötöttem ki a nagyágyban, aki azzal töltötte az éjszakát,hogy engem oldalt tartott,mert így kevesebbet köhögtem. Kaptam mézet, sokféle homeopátiást izét.. és az éjszaka 2. felében már javult is a dolog. A száraz köhögés megszűnt, és a hurutos pedig már nem kínzott csak ritkán megköhögtetett. Ma is így folytatódott a dolog. Kicsi láz, kicsi köhögés, kedvetlenség. Most is éppen a nappaliban alszom a kanapén...
De a szombatom kellemes volt,mert meglátogatott Laci és Lívi, aminek nagyon örültem. Kicsit játszottam velük, főleg Lacit nyúztam, nagyon nem bírtam az energiámmal. A felnőttek meg beszélgetni próbáltak, Maja pedig elvolt közöttünk. Jött-ment.
Vasárnap már nyúzott a köhögés, a fejem is fájlaltam és a számba lett egy afta, ami miatt megint csak nyafotam... De ennek ellenére délután elugrottunk Simák papáékhoz egy másfél órára,mert apának voltak papír dolgai, amit alá kellett írni. Hát nem volt túl élménydús délután. Én tv-ztem, anya a hálóban ült Majával,mert csak ott volt szőnyeg és rendes parketta ahol mászni tudott. Mert még nincs teljesen kész a házuk. A többi felnőtt pedig a konyhában beszélgetett.
A hét elején így már biztos, hogy nem megyek oviba, reméljük azért csütörtökre már sikerül meggyógyulnom...

3 megjegyzés:

Bea írta...

Jobbulást!Sajnos mi is betegek vagyunk,én sem mentem mától oviba.:S
Bencikusék

Móni írta...

Gyógyulj meg te is minnél előbb!!!!!!!!
Anna és Máté

Mia és Maja írta...

Nem tudjuk mi lehet ez,de mi sem mehetünk bölcsibe...:(((

Képzeljétek,mi elkaptunk a köhögés mellett még egy hányás-hasmenéses vírust is...:s:(((

Küldjük Neked a gyógypuszikákat,reméljük,gyorsan legyőzzük ezeket a gonosz vírusokat!!!

Puszi!:)