2009. október 17., szombat

Gyurma

A képeken is gyurmázom éppen nagyon. Mostanában ez a kedvenc tevékenységem. Már Andi nénit is mindig nyaggatom,hogy csináljon só-liszt gyurmát, és én azzal alkotok. Képes vagyok 2 órát is elülni az asztal mellett.





Csütörtökön és pénteken pedig már voltam óvodában. Szerencsésen meg is gyógyultam. Nagyon vacak idő volt felénk, így az udvaron nem voltunk kint, de én bent is jól éreztem magam. Végre hazahozhattuk a levelet és a csigabigát amit festettünk a minap, nagyon tetszett mindenkinek. És persze megint gyurmáztam, pénteken. Ezúttal babocskákat is nyomogattam a só-liszt gyurmába dísznek. Az előző adag pedig már beton keményre száradt, úgyhogy lehet majd festeni itthon. :)
Ma a mamáéknál töltöttük a napot. Délelőtt apáék radiátort tettek fel mamáék 2 szobájába. Én rosszalkodtam, segítettem a rakodtkrumplit elkészíteni, pötyiztem és autóztam is anyával meg mamával. Aztán pedig ebéd után nagy nehezen sikerült elaludnom. De közben még anya haját egy kicsit borozoltam a butaságokkal. Mikor bekukkolt megnézni alszom-e, azt látta, hogy éppen Maja cumiját rántottam ki a számból... :o:o Este itthon meg a mézcsurgatóról nyalogattam a mézet. :( Anya valahogy nem díjjazza amikor ilyen badarságokon töröm a fejem.
A délután a mamával, papával és a dédivel, meg közös játékkal telt. Anya és apa ugyanis elmentek Pestre vásárolgatni egyet.
Aztán este az ominózus méznyalogatás és fél órás szenvedés után anya elvette előlem a tányért, rajta a vacsorám legnagyobb részével és mivel százszor szólt, én meg nem fogadtam szót és tovább rendetlenkedtem, így gyors mosdás lett a vége, és mese nélkül mentem aludni... :( A nap folyamán sajnos többször kapott anya ilyen butaságon. Amikor wc-re küldött arra jött utánam a mamáéknál,hogy a szappant szedegetem elő a szappantartóból és azzal játszok (a mamáéknál egy polcra volt felrakva mert azt nem használják és le volt zárva). Rengeteg haszontalanságon töröm a fejem mostanában, és anya hiába mondja, hogy szomorú miatta, nem változik a dolog... :( Ma már anya azt is mondta, hogy ő olyan fiúnak nem süt szülinapi tortát, aki ennyire szófogadatlan. :(
Az este így nem zárult a legkellemesebben, sajnos senki számára sem.

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy Te már meggyógyultál édes barátunk.:)

Hááát,a viselkedésed mi nem igen akarjuk kritizálni,mert tudod,mi sem vagyunk mintababák...:s:o;)
Anya azt vette észre,hogy a sok jó mellett,azéért sok rossz is ragad rám a bölcsiben.:o:s
Pl.azóta szoktam mondani,hogy hülye,buta,s.t.b...amit eddig nem mondtam soha.:o:(

Puszi!:)