2009. október 9., péntek

Repülő nátha...

Építettem garázst a vonatnak meg a tűzoltóautónak a héten valamelyik délután.


De még milyen gyorsan tudott repülni, képzeljétek! Szerdán ahogy a nap lement, anya egyből összepakoltatta velünk a játékokat kint az udvaron és mentünk is befele. De ez már késő volt,mert meg voltam izzadva rendesen, és mamáék fürdőjében sem volt igazán kánikula. Mire fél óra múlva elindultunk hazafele,már tüsszögtem és hazáig (10 perc) 3 zsepit fújtam tele... Na ez jó! Gondolta anya. Éjszaka aludtam, meglepő módon 1x keltem orrot fújni. Este jó sok c-vitamin, propoliszos méz és homeos nátha elleni golyó lett belém pumpálva. Na meg orrcsepp..


Másnap mentem is az oviba. Bár délután Móni néni azzal fogadta anyát, hogy nem vagyok jó. 5 percenként orrot fújtam és aludni is nehezen sikerült... Hazafele el kellett mennük anya kontaklencséjét elhozni, és kaptam egy téli bundás bakancsot,mert a jövő hétre már zimát mondanak. Így anya úgy döntött spórol egy kicsit és nem vesz a félig zárt cipi után egy teljesen zártat arra az alig 1 hónapra. Ez alatt az út alatt (bő 1 órát mászkáltunk) nem fújtam 1x sem orrot... Hazaérve uzsiztam, Maja aludt, mi beszélgettünk meg játszottunk anyával.


Néhányszor fújtam csak orrot. Az éjszakát végigaludtam. Ma reggel mikor felkeltem többször köhögtem. Hurutos volt az egész. Kaptam mézet 2 félét is. És ezzel vége is volt a náthának. Az oviban már simán alutam. Nem is köhögtem. Orrot sem fújtam egész délután. :) Anya most nagyon boldog. Mégis sikerült a tavalyi évben megedződnöm??? Na meg hát amikor figyelnek a gyerekre az oviban, ugye???


A mai nap számomra élmény volt. REggel ugyanis gyalog apával mentem az oviba. Nagyon élveztem! Délután is apa jött értem, és busszal mentünk ki mamáékhoz. Még ilyen szuperságos utat. Igaz félúton apa eszébe jutott,hogy az uzsimat ott felejtette a szekrény tetején, és ennek hangot is adott, amin én majdnem sírva is fakadtam... De mama kiengesztelt egy másik almával és még sütit is kaptam.


A nap a többieknek szomorú volt,mert meg sajnos ma volt Lili másik mamájának a temetése. Anyu vigyázott Lilire és Majára mamáéknál, azért mentem én is oda délután. Mondtam is Lilinek, amikor ő elmesélte nekem,hogy "képzeld, meghalt a váci mamám", hogy "én nagyon sírok miatta,mert szerettem őt".


Jót játszottunk Lilivel, meg néha Maját is megölelgettük és bevettük a csapatba. Anya megtalálta a padláson a régi pötyi játékukat és mire kiértem megtakarította. Nekem nagyon tetszett játszottam is egyet vele.


Aztán itthon a szokásos dolog után szép csendben elaludtunk.

1 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ez tenyleg gyors natha volt! De jo:)
A hideg nalunk mar itt van:( Nem szeretjuk, foleg nem az ujjszopos Ruben, mivel a sok reteg alatt nem talalja az ujjat.
Lori es Ruben