2009. október 7., szerda

Apa nélküli napok





Hát a héten nem túl sokat láttunk eddig belőle, sajnos.. Továbbra sem igazán ér időben haza, csak már mikor vacsi és fürdés jön.


Tegnap anyával kirakóztunk meg színeztünk. Aztán egyedül rajzoltam.. Egész jól elvoltam és együtt is kellemesen telt az idő.. Maja húzódozott mert nem akart elaludni délután, de mi anyával jót játszottunk. Aztán este produkáltam egy jókora hisztit. Anya igazából csak állt és lesett, de úgy döntött nem foglakozik velem. Abba is hagytam vagy 10 perc ordítás és "ez nem igaz" hajtogatása után. Aztán mondtam,hogy mostmár megnyugodtam anya.


Hétfőn és kedden is itthon voltunk délután. Én mentem volna a Lilihez, tegnap is, de sajnos szomorú dolog történt a családban és most nem tudtunk együtt játszani.


TEgnap az egyik ovis társam anyukája haza akarta vinni Maját. Gergő is mondta,hogy "igen anya, vigyük haza, majd én játszom vele". :) Na én ezt nagyon zokon vettem és sírva is fakadtam. De anya mondta ,hogy nem adjuk ám oda Maját senkinek.. ne izguljak.


Ma délután pedig megyünk ki a mamáékhoz egy kicsit megint. Ennek nagyon örülök már. Hétvégén pedig ha minden jól megy, meglátogat bennünket Lívi és Laci és Simák papához is megyünk,mert apának intézni való ügye van vele.

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Apa sajnos nalunk sincs tul sokat a kepben:(
Ne is add Majat!!! De ari lehettel, hogy sirva fakadtal...:)
Lori es Ruben

Gabi írta...

Apahiány...:sHétvégén apázzatok sokat!:)
Szkokán fiúk

Bea írta...

Én is ilyen kis oroszlán módjára féltem/vigyázok Marcira.Rászólok a felnőttekre hogy ne piszkálják,vagy maradjanak csöndbe mert alszik.
Ezek vagyunk mi a NAGYTESÓK!!!
Bencikusék