2009. október 3., szombat

Nem unatkoztunk a héten


Az oviban jól teltek a napok. Hétfőn reggel apa vitt az oviba, és ő is jött értem, mert nem Csabi bácsival ment dolgozni, hanem maszek munkája volt. Bár így is este 6 óra volt mire hazaért, de én nagyon örültem neki,hogy vele mehetek oviba.

Készítettünk egy nagy almát, amit kifestettünk és papírból kukacot ragasztottunk bele. Kettőt is csináltunk. Az egyiket haza lehetett vinni, a másikat pedig az öltözőben kitette a falra Móni néni. Anya szerint nagyon szép lett! :) Itthon pedig tegnap délután végre megfestettük a só-liszt gyurmákat, amit a múlt héten készítettem az oviban.

Minden nap voltunk az udvaron, jókat játszottunk. Az ebédek is csúsztak, általában. Állításom szerint a babfőzeléket nem ettem meg. Akkor csak fasírtot ebédeltem kenyérkével. De a tökfőzi ízlett, azt mondtam anyának hogy nagyon fini volt.

Kedden ovi után Liliéknél voltunk. Játszottunk bent a lakásban. Mindannyian Lili szobájába vonultunk. Anyáink beszélgettek, Maja molyolt a földön :) és mi is elfoglaltuk magunkat Lilivel. Nem volt még igazi közös játék, de elvoltunk. Aztán mikor Maja aludni ment lementünk az udvarra. Csúszdáztunk, homokoztunk, motoroztunk. Nálam még mindig a bébitaxi a menő, bár anya szerint már elég ciki a dolog, de nem vagyok meggyőzehtő. Talán majd jövőre amikor át kell engednem Majának. :)

Aztán megjött apa akivel fociztunk, labdáztunk. És amikor keresztapu is megjött kimentünk az utcára. Kicsit moszkvicszoztam, majd keresztapu nagy távirányítós autójával játszottam. Nagyon élveztem.

Csütörtökön délután pedig mamáéknál voltunk. Ott is először bent játszottunk kicsit, majd minden áron ki akartam menni, így papa és dédi kijöttek velem az udvarra. Voltunk a kertben paradicsomot szedni. Megetettem a busit. Kipróbáltam a moszkvicsot, amit papa szerzett, és már csak össze kell rakni és lefesteni. :) Motoroztam, homokoztam. És sajnos minden nap zokon veszem,hogy a délután bizony elég rövid.Annyi mindent akarok csinálni, és olyan kevés dologra kerül sor. Apa sajnos sokszor este fél7 -fél 8ra ért csak haza. Volt hogy anya egyedül fürdetett bennünket.

Anikótól pedig valamelyik nap kaptam két füzetet, amiben Süsü 3 része van benne. Nagyon tetszett. Még a fiáé voltak, és most nekem adta őket, mert tudta hogy nagyon szeretem. Vittem is át süteményt, teljesen egyedül,hogy megköszönjem. Mikor anya jött értem egy fél óra múlva éppen Sebaj Tóbiást olvastunk. Az is nagyon tetszett, így Anikó kölcsönbe odaadta a könyvet. Már azóta 2x is elolvastuk itthon. :)

Ma pedig reggelről megszeretük Maja járókáját, teljesen leengedtük neki,hogy nehogy kiessen belőle. Aztán apa odafönt a sötétítést szervezte át, mi játszottunk lent. Ja és persze reggeliztünk is. :) Most pedig éppen apával csavargok a városban, biztos ebédidő lesz mire hazaérünk.
Délután pedig elmegyünk az Auchanba vásárolni. Kérdés,hogy Maja hogy viseli majd az utat, mert az autókázás.. azaz a bekötött lét, nem a kedvence. Estére pedig még diavetítőzést is ígértek nekem anyáék. Remélem összejön! :)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Milyen mozgalmasak a napjaitok!:)
mostanában mi dvd-n nézzük a Sebaj Tóbiást.;):)
Szkokán fiúk