2009. szeptember 28., hétfő

Megtartottuk apa szülinapját!

Tegnap megtartottuk apa születésnapját. A reggel úgy kezdődött,hogy anya nagy szemekkel leste az órát amikor én megjelentem 6 óra előtt 5 perccel... Az ősök valami miatt nem voltak túl boldogok. A vége persze az lett, hogy anya lejött velem, így Maja még picit vissza tudott aludni. Azátn már 8 óra előtt felöltözve indulásra készen voltunk. Lementünk a Lidl-be mert még hiányzotak a dobozos üdítők a délutáni bulihoz.
Vásárlás után felhoztuk a csomagokat, aztán anya maradt,mert Majának aludni kellett mennie, mi pedig apával elmentünk a temetőbe és elültettük a két szép krizantént amit vettünk. Néztünk vonatokat is és voltunk a Magyar u-i diszkontba - apa üvegeket vitt vissza - ahol kaptam egy halacskát, amit fel lehet húzni és tud úszni a vízben. Régen volt egy macim, de az tönkrement. Este ki is próbáltuk, nagyon nagy sikere volt. Maja is hatalamasakat kacagott rajta. Meg azon, hogy én háttal odültem elé, ő megsimizte a hátam én megfordultam, ő pedig kacagott! :):):)
Hazaérve jött egy kis közös játék, mert Maja is fekelt addigra, majd ebéd és még egy kis hancúr után alvászat. Engem úgy kellett fél 3kor felkelteni, pedig nem sokkal előtte Anikó és Kati lánya jöttek át a szomszédból. Így el is kezdődött a buli. Befutottak közben keresztanyuék és mamáék is. Mama két óráiási túrórudit sütött apának, hmmmmm nagyon fini volt. Lili majdnem 3 szeletet megevett belőle. Én mindent végégkóstoltam, majdnem. Anya kókusztortát készített apának, ami szintén nagyon ízlett mindenkinek, belém már a tésztának csak a fele fért,mert már tele lett a pocakom. :) Sütött még anya vaníliás karikát, ami szintén jól sikerült és keresztanyu pedig fini sósakat hozott. Pogit, pizzás meg backon-os táskákat. :P

Itt segítünk apának az ajándékot kibontogatni. Kapott keresztanyuéktól két pizsit meg egy tréningnadrágot, amikre már nagy szükség volt.

A tortára csak 1 gyertya került,mert hát apu X1 éves.. :)

Majának nagyon tetszett a tüzijáték. Eddig még nem látott olyat.




Délután pedig volt játék. Itt éppen én voltam a lovacska. :)


5 óra után Simák papa is befutott egy rövid időre. Éppen ügyeletes volt, így amikor telefont kapott mennie kellett. Meg is jegyeztem neki,hogy lemaradt a gyertya elfújásáról és a tüzijátékról,mert túl korán jött... Aztán mivel hamar el is ment, kicsit szomorú voltam, kérdeztem is,hogy vissza jön-e ha végzett a dolgával... sajnos nem jött. :(
Este a fürdőkádban még hancúroztunk egyet Majával aztán az elalvás is kicsit nehezebben ment,mert fel voltunk pörögve egy kicsit.

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Boldog szulinapot apanak.
Jol kibuliztatok magatok, az bizti:) Es ennyi fincsiseget... nekem is tuti jol csuszna!
Lori es Ruben

Bogár és Gerti írta...

Isten éltesse apát :) X1 éves? ;) AZ a legszebb férfikor azt mondják :P
Puszi

Mia és Maja írta...

Gratulálunk Apának,sok boldogságot kívánunk neki.:)

Nem is csoda hogy nehezen ment az elalvás egy ilyen izgalmas,eseménydús nap után.;)

Puszika!

Gabi írta...

Utólag kívánunk boldog születésnapot aputoknak!
Nem csodálom,hogy fel voltatok turbózva!;):)
Szkokán fiúk