2009. szeptember 25., péntek

Ez a hét is véget ért!




Jól teltek az ovis napok, jól éreztem magam minden alkalommal. Készítettünk a héten sólisztgyurmából alkotásokat, kiszúrtunk minden féle formát. Elhoztuk haza, és anya azt mondta,hogy ha megszárad rendesen, akkor ki is festhetem. Már nagyon várom. Ma gesztenyéből készítettünk bábokat. Én 3 sündisznót csináltam, és nagy lelkesen mutogattam mindenkinek.

Szerdán keresztanyuékhoz mentünk fel az ovi után és játszottunk Lilivel az udvaron,meg fent is. Volt durca, meg sírás, meg durca megint, de azért játék is. Ma jobb formában voltunk. Ma délután a mamáékhoz vitt anya bennünket, és Liliék is már ott voltak. Jót játszottunk az udvaron és hiszti nélkül vettem tudomásul a pakolást és a hazaindulást is, aminek anya nagyon örült.

És a héten állítólag a sóskafőzeléket is megettem az oviban. És azt hangoztattam, hogy mindent megeszek. Így jutalmul anya csinált nekem vacsira rizskókot egyik nap, ma meg rántott tököt kukoricás rizzsel. Azt is szeretem. És sütött almáspitét is, amit két nap is ettem a vacsim után.

Csütörtökön délután itthon voltunk. Néztem Thomast, játszottunk Majával. És anya megrendelte nekem az oviba a Mini Manó foglalkoztató füzetet, és tegnap is néhány nekem tetsző feladatot megcsináltam belőle nagy lelkesen.

3 megjegyzés:

Bea írta...

Jajj de jó hogy te tudsz oviba járni.Én eddig 7 napot voltam,folyamatosan beteg vagyok,anya már hosszunak tartja ezt a nyavaját.
Jó hétvégét
Bencikusék

Lori and Ruben írta...

Hu, de nagyon jo fiu lett itt valaki:) Mostantol akkor anyanak egy szava se lehet rad.
Lori es Ruben

Bea írta...

Szia!

Nos olvastam amit írtál,én a chamomilla 30at adom neki délután és este egy adagot,de akúpot is ki fogom próbálni.Ha nagyon kinlódunk akkor adok neki nurofent de nem ájul be tőle.Ebbe sztem van valami családi vonás is,mert Bence is most kezdett éjszakákat átaludni.De én már ugy vágyom egy két nyugodt éjszakára.Ugy érzem sosem fog eljönni az az idő amikor kipihent leszek.:S:S
De lehet én rontottam el valamit,csak nem mikor és mit.
Marcit sokszor kell ringatni és a kiságyba nem hajlandó aludni,ez nappal is akkora probléma de éjszaka nem hagyhatom mert fellkell az egész lépcsőház meg Bence is.Ja meg nappal inkább cicin alszik el,és monjduk éjszaka is sokszor,de óránként nem lehet cicre rakni mert nem éhes nem szomjas nem kell neki.
Olyan jó lenne ha látom hogy álmos berakom a kiságyba és alvás.
Nappal meg nem is tud sokat aludni,mert Bence nem tud csendbe lenni,nehéz lefoglalni 2 órán keresztül és csendbe lennie.Főleg neki,igen nagy szája van.
Na mindegy jól kipanaszoltam magam,de minden tanácsot kipróbálok.Köszi,Bencikusék