2009. szeptember 22., kedd

Kutya bajom

Szerencsére minden rendben vasárnap óta az egészségem terén... de ezt most anya le is kopogja. Nem úgy a modorom és a viselkedésem terén.. Tegnap a fürdés végére még a fenekemre is kaptam,mert anya türelme elfogyott. Szemtelen vagyok, kinevetem anyut ha szépen figyelmeztet, visszabeszélek és volt példa rá hogy a nyelvem is viccesen kidgutam. Természetesen ilyenkor ezzel védekezem,hogy csak vicceltem. . Anya nem látja viccnek.. :( Az oviban jól érezem magam, de a múlt héten és a héten is volt baleset (ma) amitől anya úgyszintén elszomorodik. És hiába próbál beszélgetni velem,hogy hát rögtön 4 éves nagy fiú leszek, és az éjjeli pelusról, na meg erről is le kellene szoknom.. csak nevetek rajta.. :(
A tegnap délutánunkat így nem részleteznénk, és a kisördög már reggel is benne volt a fenekemben. Anya nem volt a legvidámabb mikor az oviban elbúcsózott tőlem.
Ma igyekeztünk mind a ketten és bár összeakasztottuk a bajszunkat, de vidáman telt a délután. Hazafele az oviból ettem szőlőt, itthon játszottam Majával. Majd mikor ő aludni ment, akkor anyával készítettünk apunak egy szülinapi megelepit. Anya rajzolta a falevélen ülő csigabigát én meg kiszineztem. Sőt utána vágtunk is és olyan ügyesen körbenyírtam a falevelet, még a szárát is,hogy anya csak lesett és nem győzött dicsérni. Aztán anya elővette a Mini Manó újságot, amit megrendelt nekem az oviban, és én rögtön rácsaptam a várra meg a vitorlásra amit körbe kellett rajzolni. Megtaláltam a tortát a gyertyákkal is és megbeszéltük ki hány éves lesz az idén, és jövő januárban. :) A két képen is teljesen egyedül és ügyesen megtaláltam a különbséget, mind a 4et.
Aztán felkelt Maja, anya megetette és utána mindannyian leültünk az ünnepi vacsi mellé az asztalhoz. Volt gyertya is, ami nagyon tetszett nekem. Anya sáfrányos rizst készített kínai csirkemellel amit apa nagyon szeret. És ettünk a tegnap elkészült almáspitéből is még.
Utána pedig Maja mászkált le-fel, játszott. Én apát nyúztam még anya mosogatott, majd anyával repülőztünk, a papírrepcsimmel. Apa olyan farankó repcsit hajtogatott, hogy még pörgött is a levegőben amikor eldobtuk. És csodásan siklott!
Aztán jöttek a szokásos dolgok a megszokott menetben. A takarítás alatt anya száműzte a fürdőből Maja kiskádját, így mostmár mindig együtt fürdünk. Sokkal egyszerűbbek így az esték anya szerint. És még Maja megissza a tejcijét, addig nekem mesét olvasnak. Felváltva, egyszer anya, egyszer apa. Aztán pedig mindenki elalszik. Hol hamarabb, hol később.. Ma én voltam az első,mert szegény Maja köhögött. :(

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Legalabb nem vagy beteg, az jo:) De igy viselkedni anyaval:o Ne bantsd szegenyt, van neki eleg dolga, ami egy ugyes kisfiuval sokkal konnyebb:)
Mi is egyutt furdunk mar egy ideje, csak anya nem engedi, hogy en mossam ocsi fejet.
Lori es Ruebn

Bogár és Gerti írta...

Ezek az anya berágató trükkök Bogárnak is nagyon mennek...sajnos neki mostanában csak ezek :S
A pelus meg majd eltűnik az életetekből... az uncsitesó is használt éjszakára 4 évesen (de tán 5 évesen is) Nem véletlen vannak a legnagyobb méretek ;)
Puszi

Gabi írta...

Szupi,hogy nem lett betegség belőle!:)
Apa biztosan nagyon örült az ajándéknak!:)
Szkokán fiúk