2009. október 25., vasárnap

Szombatom és a buli folytatódik

A szombati napot itthon töltöttük. Azaz délelőtt itthon voltunk. Apa rendet rakott mi anyával játszottunk. Aztán Maja elment aludni, anya vásárolni a városba, mi pedig apával játszottunk az új kirakómmal és néztünk mesét a számítógépen.
Alvás után pedig - mivel a nap szépen sütött - felkerekedtünk és felsétáltuk Deákvárra a játszótérre. Mindig emelgetem mikor arra autózunk, és az idén nyáron nem túl sokszor jártunk ott. Azaz mióta Maja meg van, talán 1x összesen. Én nagyon élveztem, még akkor is,ha közben persze elbújt a nap és hűvös is lett rendesen. Csúszdáztam, forgóztam, libikókáztam, mászókáztam, hintáztam, rugóhintáztam.. mindent kipróbáltam.






Megjelent Brigi is, apa uncsitesója a 11 hónapos kislányával. Őt is Lilinek hívják és megsímogattam meg megszeretgettem. Aztán meg a hintában lökdöstem kicsit. Anya is beszélgetett egyet egy volt kolléganőjével, én meg megcsodáltam a kislányának a bicóját.
Aztán hazasétáltunk. Itthon anya csinált fini melegszendvicset, háromszög alakút.. nagyon ízlett mindenkinek. Estére megint az új Bartos Erika verseskönyv volt a sláger nálam. Előtte pedig még hancúroztunk egyet, amikor anya fotózott bennünket.




Ma pedig délelőtt itthon voltunk anyával hármasban. Én haszontalankodtam egy sort, Maját nyúztam meg igyekeztem nem szót fogadni... Ebédre ettem fini pipilábat amit mostanában nagyon szeretek. Aztán aludtunk egy jót Majával, de sajnos az óraátállítás miatt minden 1 órával előbb történt, így anya már előre sejtette az estét..
Fél 4kor viszont megérkeztek Lacusék és Robi és Kati is. Ők is felköszöntöttek a születésnapom alkalmából. Kaptam kardigánt, pulcsit, Thomas-os játékot meg egy nagyon frankó gyurmakészletet, ami mellett biztos,hogy órákat el fogok tölteni.



És volt egy fini gyümitorta is amit hoztak a sláger pedig a tetején Thomas volt. Meg is ettem egyből...





De rendesen be is pörögtem. Nem igazán sikerült Lacussal és Dominikkal játszanom, inkább Lacit nyúztam folyton és nem tudtak apával beszélgetni. Aztán tv-ztünk egy kicsit még Maját muszály volt egy fél órára letenni aludni ahogy a vendégek elmentek. Meg is van az eredménye,mert ő még mindig nem alszik, velem ellentétben.
Utána volt egy kis közös játék még, majd vacsi, fürcsi és diavetítőzés. Megnéztem a 2 új diafilmet amit keresztanyuéktól kaptam. Tetszett mind a kettő. Azt hiszem Bogyó és Babóca is nagy kedvenc lesz, hiszen egy csigafiúról szól, ami csak jó lehet. :)

5 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Bartos Erika most nalunk is meno:) Edes az a keped Majaval.
Ennyi sutit, ez mar tenyleg nem er:(
A napocskat mi is szeressuk mostansag. Sajna jon a hideg es be kell oltozni.
Lori es Ruben

Névtelen írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánunk!!!!! Sok szép ajándékot kaptál és volt egy jó pár vendég nálatok is! A torták biztosan fincsik voltak és a gyümi torta nagyon jól nézett ki! 1-2 kínai receptet átküldhetne anyukád az én anyumnak ha van ideje, mert kacérkodik a gondolattal, hogy kipróbálja!
Anna és Máté

Bogár és Gerti írta...

Irtó jól néz ki a gyümölcs torta... csurran a nyálam :P
Puszi

Mia és Maja írta...

Nekünk is először Rajtatok,majd a tortán akadt meg a szemünk...:p;))

Gyertek hozzánk ,egy díjjal szeretnénk kedveskedni Nektek!:)
Puszika!

Gabi írta...

A háromszög melegszendvics nálunk is menő!:)De az a gyümitorta is nagyon jól néz ki!:)))
Szkokán fiúk