2009. október 23., péntek

A NAGY BULI NAPJA

A buli igazából már tegnap kezdetét vette. Anya sütött egy csuda fini (Kristóf szavait idéztem) csokitortát, amit reggel el is vittünk az oviba. (Sajnos okos anya elfelejtette lefényképzeni a remekművet) Ott pedig ebéd után mindenkit megkínáltam és a gyerekek felköszöntöttek, elénekelték a "Boldog születésnapot" én pedig nagyon boldog voltam. Ma is újságoltam mamáéknak amint megláttam őket,hogy "tegnap vittünk az ovba tortát és felköszöntöttek a gyerekek mert én vagyok a szülinapos."
Hazaérve pedig apa is hamar jött és így ők is felköszöntöttek engem. Kaptam egy szép hátizsákot mert a korábbi már csak éppen kibírta az október 22-ét. :) Egy könyvet ami a lovakról szól és puzzle-k is vannak benne és egy 4 részes Némós készletet. Így mostmár van saját mély- és lapostányérom, műzlistálam és bögrém. :) Minden nagyon tetszett. Volt egy kis füzet is a csomagban amiben pici autós és útjelző táblás matricák voltak,meg 4 autó amit majd ki lehet vágni, meghajtogatni és összerakni. Egyből annak akartam nekiesni, de anyával megbeszéltük,hogy majd egy megfelelő alkalommal amikor Maja alszik, megcsináljuk együtt. De a matricákat azért kedvemre ragasztgattam.








És a tiszteletemre ünnepi vacsi is volt. Anya fini kínai tésztát csinált és bundás pipihusit hozzá.. A tészta azért annyira nem jött be, a kelkáposzta miatt, de erre csak a végén jöttem rá, addig ettem és mondtam hogy fini..


Ma pedig már reggel az a látvány fogadott, hogy feldíszítve várt az egész nappali és a konyha is. 10 óra fele pedig apa lelépett egy időre, és után a megjött egy nyaláb héliumos lufilval. Ez volt a sláger így egész nap..



Délelőtt segítettem anyának a sajtos perec elkészítéseben. Én is nyújtottam, meg szaggattam őket. Aztán megépítettem a vasutat és vonatoztam is egyet még Maja aludt. Anya pedig közben elkészítette az ebédet. Olyan régóta emlegetem a hallevest, hogy most anya a kedvemért halászlét készített..
Nagyon fini volt. 2 tányérral is megettem belőle.

Hát a déli alvás időszakát hagyjuk... Röviden: fél óra...
Mikor felkeltem ez a látvány fogadott az asztalon. Volt még mellette csákó,meg Verdás szívószál.. ezek is nagyon tetszettek. És főleg a vonat a tortán. Anya sejtette,hogy nagy sikere lesz.





Le is szedtem majdnem csak apa megfogta a kezem, hiszen még a vendégek nem érkeztek meg. :)




De aztán megjöttek és kaptam tőlük is ajándékot. Déditől temperát és egy Verdás kirakót. Mamáéktól pénzt, amiből anya vesz nekem minden félélt. A kérésem az volt , hogy játékot, de megbeszéltük mamával, hogy azt majd karácsonyra, most ebből a pénzből hasznos dolgokat fogok kapni.



Aztán keresztanyuék is megjöttek. Egy nagy tortával, a kedvencem Bartos Erika legújabb verses könyvével a Százlábúval (Este fürdés után anya olvasott is sok-sok verset belőle. Ez is olyan nagy kedvenc lesz mint a Zsákbamacska, az már biztos), kaptam egy szép pizsit is és két diafilmet ami úgyszíntén nagy kedvenc.


Aztán pedig jött a tortagyújtás.. akarom mondani a tüzijáték és gyertyagyújtás. És hát mivel 4 éves vagyok, mind a kettőből ennyi dukált. :) Anya pedig egy fini kókusztortát sütött nekem.








A tortán egy tigris és egy csigabiga volt. Nem is kell mondanom, hogy mind a kettőt befaltam, 1 szelet torta kíséretében. Aztán még ettem sósat is, de mást már anya nem hagyott. Félt, hogy elcsapom a gyomrom. De holnap a többit is megkósotolom. :)





Utána pedig jött a nagy játék. Széthordtunk mindent, aztán összepakoltunk. A lufikkal rengeteget játszottunk. Tűzoltó és mentőautó versenyt rendeztünk.
Este, mután mindenki elköszönöt, megkaptam a vacsimat, addig anya pakolászott, apa pedig megfürdette Maját. Aztán én is a kádba kerültem, hugi pedig megkapta a tejcijét. A mesét már a földszinten hallgattam,mert nagyon álmost volt már Maja, és apa egyből le is tette amint a tejci elfogyott. Mikor én aludni mentem, már húzta a lóbőrt nagyban. És persze engem sem kellett dajkálni. Bármennyire is fel voltam pörögve, egyből bealudtam.

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Uuuu, ezt a bulit!!! De jo lett volna ott lenni; lufik es sutik, mi kell meg? :)
Lori es Ruben

Bogár és Gerti írta...

Tuti buli :D Repülő lufik, torta, tüzijáték, Lilike... egy rakás ajándék :D Mi kellene jobban bárkinek ;)
Puszi

Gabi írta...

Boldog születésnapot kívánunk!:)
Anyudék remek zsúrt szerveztek neked!:)És micsoda tortád volt!:o:)
Szkokán fiúk