2009. október 29., csütörtök

Nyugisabb hét




A héten valahogy nyugisabb vagyok kicsit. Nem pörgök annyira délutánonként, és anya nem folyton veszekedéssel tölti azt a rövid időt amit együtt lehetünk. Bár tegnap anya rádöbbent mi is ennek a korábbi rossz, megváltozott viselkedésnek az oka. Eddig Majára fogta, vagyis arra,hogy mostmár nem én vagyok egyedül és nem csak rám irányul minden figyelem. De nagy valószínűséggel nagyrészt az ovi az oka. Azaz akad ott 3-4 igen érdekes fiúcska, akik a normális viselkedésnek még csak a hírét sem ismerik. Tegnapelőtt mentem volna be a terembe, erre az egyik fiú még az ajtóban letepert, irdatlan üvöltés közepedte... :o Számára ez volt az üdvözlés! Anya csak lesett. Tegnap látta az ajtóból hogy 3 fiú lökdösődik, meg rúgnak egymás felé. Belesett jobban,h ogy vajon az ovónéni háttal áll, és nem látja.. Erre velük szemben ült a földön 2 méterre tőlük.. :o Anya megint nagyot nézett.. ő már biztosan régen szétszedte volna és megbüntette volna a 3 jómadarat.. Valahogy úgy tapasztalja,hogy az ovónők nem igazán tudnak eredményesen fellépni az ilyen viselkedés ellen. Déluátán Andi néni leárt bírkózni az egyik jómadárral, ahelyett hogy a tekintélyét érvényesítve elérte volna, hogy abbahagyja az örjöngést és megpróbáljon rendesen játszani... Hát anya nagyon nem boldog ettől! :(


Én továbbra is jól elvagyok.Bár tegnap nem aludtam délben, de ennek dacára este bedőltem az ágyba mint a zsák és már szunyáltam is. REggel viszont alig bírt anya felkelteni, olyan mély volt az álmom.


Hétfőn 4-esben mentünk az oviba reggel, nagyon tetszett,hogy apa is velünk jött. És délután ő jött értem. Kaptam vasárnap egy autós gyurmakészletet, egész héten az a sláger. Azzal játszom minden délután. Kedden mire hazaértünk az oviból anyával, addigra meg is érkezett apa, így hosszabban együtt tölthettük a délutánt. Játszottunk Majával meg gyurmáztunk, rajzoltam.


Tegnap anyával voltunk, apa kicsit később jött. De anya fini pizzát csinált vacsira, ami nagyon ízlett és együtt vacsiztam apával.

Ma pedig délután megyek Anikóhoz játszani. Holnap pedig, itthon maradok, nem megyek oviba, így reggeltől a mamáéknál fogjuk tölteni a napot!

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Nagyon szép az új blogod!:)
Sajnos minden oviban vannak ilyen "jómadarak".:sAnya szeritn jobb elkerülni őket,csak sajnos ez nem mindíg sikerül.:s
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Sajnos ilyen rossz gyerekek mindehol vannak:( Anya is szivesen kiosztana oket a jatszoteren:)
De jo is az, ha apa is csatlakozik a hetkoznapi teendokhoz.
Lori es Ruben

Bea írta...

Neharagudj,utólag is istenke éltessen.
Puszi:Bencikusék

Móni írta...

Sajnos az ovi nincs túl jó hatással rájuk ez biztos, hiszen ott megfordul minden féle gyerköc. Sok verset és enni is szépen megtanult, de a modora azt inkább hagyjuk. Néha rá sem ismerek!
Máté és Anna