2009. november 2., hétfő

Lilike 3 éves lett




















A hétvégén ismét buliztunk, ugyanis 31-én volt Lili 3. születésnapja.


Nekem már 30-án elkezdődött a hétvége, mert aznap már nem voltam oviban, az őszi szünetre való tekintettel. Hanem reggel egyből Kosdra mentünk a mamáékhoz. Sajnos a nap nem teljesen úgy alakult, anya szerint ahogy szerette volna. Többet voltunk ismét vele , mint papával meg mamával, és ilyenkor nagyon szomorú a nap végén, hogy végül is minek vitt ki bennünket, ha foglalkozni nem is ért rá velünk senki sem.

De a délelőtt nekem szurep volt. Lilike is kint volt egész nap, sőt aznap ott is aludt mamiéknál, hogy keresztanyuék a meglepit elő tudják készíteni neki. Játszottunk bent egy keveset, Majáztunk is, aztán mikor Maja aludni indult, akkor mi papával meg anyával elmentünk a faluba motorozni. Jó nagy kört leírtunk, másfél órát krosszuztunk a csodás napsütésben. EGy felhő sem volt az égen, gyönyörű szép idő volt. Rajtam kívül mindenkinek sikerült lefáradnia, bezzeg én a déli alvásnál inkább csak beszélgettem magamban, Maját is zavarva, alvás helyett...


Mikor a sétából visszaértünk Maja is felérbedt, úgyhogy még egy kis közös játék következett. Akkor egy pici időre mama is csatlakozott. Aztán mindenki ebédelt és egy kicsi közös hancúr után mentünk aludni. Hát elég keservesre és satnyára sikerült nekem és Majának is.. :s De én így is elvoltam délután, csak hát Majus....


Aztán jöttek délután mama testvére Anikó és a lánya Kati is. Sajnos ők beszélgetni jöttek a mamához és elvonultak vele, nem játszottak velünk.. Anya meg papa ült le közénk, és úgy játszottunk együtt. Aztán miután ők elmentek mi is szedelődzködni kezdtünk. Anya összepakolt mindent, aztán minket,mert Maja addigra kissé felpörgette már magát.


Hazaérve még nem volt apa sehol, így vetköződtünk, először Maját gyorsan megetette anya, aki már torka szakadtából ordított.. aztán én is kaptam vacsit. Utána pedig a szokásos fürdés, diavetítőzés következett, majd lassan az alvás.


Szombaton délelőtt anya a konyhában ténykedett, mi játszottunk. Aztán mikor Maja aludt anya elindította nekem a Verdákat, amit felvett videóra hogy én is lássam. De annyira nem kötött le, nem teljesen értettem. 50 percet néztem, majd kértem anyát, hogy valami rövidebb mesét tegyen be. Így még néztem egy kis Thomast, majd elvonultam játszani a fa kockákkal meg az állatokkal. Közben Maja is felkelt. Apának egy időre dolga akadt és elment.


Ebéd után alvás jött volna, ami ezúttal nekem jött össze, Maja csak nyűglődött..


Így indultunk el keresztanyuékhoz, hogy Lilit megünnepeljük. De minden előzmény ellenére szuper délután lett.
Szépen feldíszített lakás várt, nagy meglepik, fini torták és sütikék. Anya bounty tortát sütött Lilikének, keresztanyuék egy túrós-gyümölcsöset rendeltek neki és mama is sütött egy tekercset, dédi sós pogit. De én csak a kókuszos tortát kóstoltam meg.
Lilike kapott sok szép dolgot,meg egy szuper fa boltot sok kiegészítővel, bevásárlókosárral.. Nagyon tetszett neki.
A délután kellemesen telt. Ott voltak még mamáék is, és most kicsit játszottak velünk.


Vasárnap pedig halottak napja volt. Délelőtt apával játszottunk. Néha anya is csatlakozott az ebéd főzés és hűtőolvasztás között. Aztán a déli alvás után - amit inkább hagyjunk,mert roppantul felbosszantottam mindekit, Maját felkeltettem. Így végül én semmit nem aludtam, Maja meg azért 2 turnusban kipihente magát - 3kor megkapta Maja az uzsiját és elindultunk. Az idén már roppant kíváncsi voltam rá hogy merre járunk, kik fekszenek a sírokban, melyik oldalon ki. És értettem is nagyjából miről is szól ez a nap. Vittünk szép koszorúkat amit anya csinált,meg mécseseket gyújtottunk mindenhol. Maja nagyon elfáradt a végére, én meg megéheztem, pedig anya innivalót meg almát is hozott magunkkal.


Este még játszottunk kicsit, meg vacsoráztunk, aztán a szokásos esti rutin után én egy szó nélkül 1 perc alatt beájultam.. Hiába, aki délben nem alszik... De Maját sem kellett altatgatni aznap.

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Isten éltesse Lilikét!
Puszi

Lori and Ruben írta...

Jo hosszura sikeredett a hetvegetek.
Lilike nagyon csinos volt a kotenyruhajaban. Nagyon boldog szulinapot kivanunk neki!!!
A delutanos alvassal nalunk is akadnak problemak. En jobb szeretem, ha siman csak kimarad:)
Lori es Ruben

Gabi írta...

Isten éltesse Lilikét itt is!:)
De klasz,hogy minden hétvégére jut egy buli!;):)
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Boldog szülinapot Lilikének!:)

Édesek vagytok a képeken,látjuk,Maja is élvezte a bulit.:p;))
Puszika!