2009. augusztus 20., csütörtök

Újra itthon


Tegnap este apáék együtt jöttek értem 5 órakor mamáékhoz. Szerdán Lilikével játszottam,mert keresztanyuék egész nap ott voltak a mamáéknál. Egészen jó napunk volt, jól megértettük egymást, főleg a huncutkodásba. A vizes hordóba hordtuk a tányérkákkal a homokot. Mezitlább meg kisbugyiban szaladgáltuk már délután az udvaron, amikor kicsit alábbhagyott a meleg. Nagyon élveztük. :) És szerencsére egy méhecske se akadt a lábunk alá,mert sajnos a fűben elég sok repked, anya azért nem nagyon szerette hogy így vagyunk. De már hétfőn is úgy szaladgáltam, anya vette le a szandimat, és nagyon tetszett. :) Sajnos aznap is sikerült párszor az ölembe és a nyakamba önteni a levest. :s Mama is mérges volt miatta.

Szerdán pedig a kertben szedtük a paradicsomot,aztán pedig mama és dédi főzték be a paradicsomot. Én próbáltam elfoglalni magam. De a huncutságokon is törtem a fejem. Láttam hogy mama a locsolókanna csövével hogy szokta a nagy fehér nyuszit megitatni, és én is megitattam. Persze nekem sikerült a ketrec alját is telelocsolnom vízzel mire mama észrevette,hogy nagy a csönd,meg a kisnyuszik ládáját is kinyitottam odafent,mert elértem. Még jó,hogy nem ugráltak ki,mert ahhoz picik még. Aztán meg belepisiltem a locsolókannába... :s :o és utána boldogan mentem mamához,hogy egyedül pisiltem.. bár a nadrágom is sikeresen olyan lett... :p Mamának nagyon nagy szerencséje volt annak idején anyuval és keresztanyuval , én hozzájuk képest jó nagy csibész vagyok... :p Aztán mikor a déli alvásból felkeltem, senki nem volt bent a laksában,mert a mamáék még mindig kint voltak, és én meg sírva fakadtam,mert hiába szólintgattam mamát,nem válaszolt nekem. :(

Este már majdnem 7 óra volt mire hazaértünk, így gyors vacsi és fürdés után apa olvasott mesét nekem, és utána mentem is aludni.

Ma a délelőttöt itthon töltjük, jól lehült éjjel a lakás, és kellemes idő van idebent, hiába süt kint a nap. Ezt most nagyon élvezzük. Apa éppen bábozik nekem, előtte meg az apróságos dobozt borítottuk ki és azzal játszottunk. Még Maja is fent volt egészen ügyesen elfoglaltam magam egyedül. Délután pedig megyünk Veresegyházára a medveotthont megnézni. Ha minden igaz lesz más rendezvény is,mert hát ma van Magyarország születésnapja. Erről anya mesélt nekem reggel még reggeliztem. Tátott szájjal hallgattam, aztán megkérdeztem,hogy ki fog tortát enni a szülinapon? :) És ha minden jól sikerül, akkor Lori és Ruben barátainkkal is találkozni fogunk,mert itthon vannak Magyarországon. Sajnos nincs éppen fényképezőgépünk, de keresztanyuék is jönnek, így talán sikerül néhány képet is készíteni.

Nincsenek megjegyzések: