2009. augusztus 18., kedd

Mamázom, papázom, dédizem



Most aztán folyamatosan. Pénteken kint voltunk egész nap. Jó nagyot játszottam, az udvaron, de persze sose egyedül. Az úgy nem buli. Valakinek a fenekében kell mászkálnom és valakit ugráltatni,mert egyedül nem lehet sem homokozni, hintázni, motorozni, és egyáltalán semmit sem csinálni. Mikor hazajöttünk kiderült,hogy nincs reggel óta víz,mert csőtörés lett, így visszamentünk mamáékhoz. És bár anyáék ma hazajöttek Majával, én maradtam. Holnap este vagy papa hoz haza, vagy apa jön majd értem.

Az evés körül bosszantottam anyámat az elmúlt napokban. Tegnap pl. a 4 étkezésből sikerült 2 nadrágot és 4 pólót fogyasztanom. :( Mert hát dumálok, játszom és nem figyelek oda, a ruhámra kanalazok vagy öntök mindent. Anya tegnap már nagyon dühös volt délbe. A 4. kanál leves landolt a nadrágon és a pólón. Anya elvett az asztaltól és nem kaptam ebédet, hanem mennem kellett úgy aludni... De aztán a vacsorával ugyan ezt tettem és akkor már anya feje fortyogott. Azt mondta 2 évésen sokkal tisztábban és rendesebben ettem egyedül mint most... :(

Amúgy kellemesen teltek a napok.
Szombaton délután Lacuséknál voltunk,mert László és Dominik névnapot ünnepeltünk, és Titának pedig a születésnapját. Ettem sütikét, előtte mamáéknál fini piros szőlőt, ami nagyon-nagyon fini, és mivel az idén fiatal még a tőke és kevés van rajta, csak mi gyerekek ehetünk belőle. :) Játszottunk az udvaron Lacuséknál, bár én inkább a felnőttek között voltam és egyedül bojongtam,mert Lacus féltékeny volt mindenre amit elvettem. Az ugrálóvárba is mikor bementem akkora cirkuszt csapott... :(

Vasárnap pedig keresztaput köszöntöttük délután. Így hát moszkvicsozhattam is egyet, aminek nagyon örültem. Aztán az udvarban homokoztunk, csúszdáztunk, fociztunk, motoroztunk. Sütit ettünk úgy szintén. Jó kis délután volt az is.

Nincsenek megjegyzések: