2009. augusztus 13., csütörtök

Balesetem története

A tegnapi nap jól kezdődött már csak azért is,mert a délelőttöt keresztanyuéknál töltöttük. Igaz Lilivel nem nagyon vagyunk egy hullámhosszon monstanában, de én jól elvoltam a játékaival. Aztán még az utcára is kimentünk, én moskvicsoztam, Lili biciklizett, nagyon élveztem ezt is mint mindig. Ebédre fini gombalevest és császármorzást ettem. Mondtam is keresztanyunak,hogy nagyon finom a császármorzsa.. Hiába az édes dolgokat nagyon szeretem. Mostanában anyának is meg szoktam dicsérni amit csinál,mert hát apától ezt hallom.
Délben nagyon szépen aludtunk mindketten Majával. Anya úgy ébresztett fel bennünket fél 3kor. Azaz csak engem akart, de végül Maja is felkelt. Egy picit hancúroztunk a szőnyegen, aztán hamiztunk. A délután hátralévő részében játszottam, Majával huncotkondtunk és még Maja aludt tv-t néztem.




Kértem az ölembe Maját, anya beletette, aztán olyan nagyot játszottunk. :) Nagyon élveztem ,hogy "nyúzhatom" kicsit. Evésnél meg anya mondta,hogy hamarosan ha lesz Majának foga és eszik már glutén tartalmú dolgokat együtt csemegézhetünk a kölesgolyóból, amit én nagyon szeretek. Ennek is rettentetesen örültem.

Aztán este megtörtént a baj. Anya egyedül volt velünk és kettőnket fürdetett egyszerre. Maja éppen a pelenkázón feküdt még olajozás után. Engem anya felállított kezembe adta a fürdető krémet és éppen a hátamat akarta megmosni, amikor megcsúsztam és lefeljeltem a kád szélét. Az orrnyergemen repedt meg a bőr, de csak bevérzett, nem kezdett el folyni a vér. Anya áthívta a szomszédből a nagynénjét Anikót és Zoli bácsit, de aztán mindannyian úgy döntöttek,hogy nem kell orvoshoz szaladni. Szépen leragasztották nekem. Megilyedtem sírtam is rendesen, Maja meg csak nagy szemekkel leste mi van.
Aztán mikor megnyugodtunk anya mesélt nekem miközben Majának odaadta a vacsit és elmentünk aludni...



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Még jó, hogy nem történt nagyobb baj! Egy mese pedig minden sírásnál bevállik :-)))
Anna és Máté

Bogár és Gerti írta...

Olyan jó nézni, hogy ennyire szeretitek egymást :)
Puszi a nózidra :)
Bocsi, hogy ritkán írok, de olvasni szoktam :)

Bea írta...

De jók lettek a képek az állatkertben.HAsonló képen vannak rólam is tavalyról.
Nagyon édesek vagytok Majával,mi is így elvagyunk Marcival.
A nózid pedig gyógyuljon meg mihamarabb.
Bencikusék