2009. augusztus 31., hétfő

Margitsziget, óvodakezdés

Szombaton itt egész nap esett az eső, de anya megnyugtatott,hogy másnap szép idő lesz és ismét kirándulunk egyet, augusztusban még egy utolsót. Így is volt. Bár csípős volt a reggel, de mi elindultunk,mert a nap szépen sütött. Maját mamának adtuk egy napra ismét, és mi pedig elmentünk Pestre. Az Árpád híd pesti oldalán parkoltunk le egy parkolóban, és onnan sétáltunk be a Margit-szigetre. Fél 10re értünk oda, és addigra mindannyian megéheztünk, úgyhogy az ebédre vitt elemózsia felét meg is ettük. Aztán 1-1 zabpelyhes kekszel a kezünkbe elindultunk most a másik végéről felfedezni a szigetet. Mert tavaly idáig már nem jutottunk el. Akkor a Margit-híd felőli oldalról jöttünk. Megnéztük és meghallgattuk a zenélő kutat, aztán megcsodáltuk a vízesést, a tavacskát és a benne úszkáló halakat és teknősöket.









A másik kis tóban a kacsákat is megnéztük és dobtam nekik egy keveset a kekszemből. Ízlett nekik. :)

A templomromok között barokk táncházat tartottak. Még kevés látogató volt de azért táncoltak páran. Nekem főleg a zenészek tetszettek, azokat hallgattam, meg mászkáltam, szaladgáltam kicsit a romok között.
Aztán tovább mentünk és elértünk a mini Vadasparkig. Itt nagyon megörültem, hogy lehet lovacskázni,mert a múltkor mikor voltunk, erre nem volt lehetőség. Megetettem a kacsákat kenyérkével és megnéztem a gólyákat, pávákat is. Tovább sétálva a nagy rétisast csodáltam meg és az őzikékhez is bekukucskáltam.






Ez a virágos park anyának tetszett nagyon, ezért csinált is rólam gyorsan egy képet,meg ő is csináltatott apával magáról. :)


Béreltünk egy ilyen elektromos autót is és az idén a vonatozás helyett ezzel mentünk egy kört a szigeten. Egészen a másik végéig a szökőkútig elmentünk és én is vezettem. Néha kiabáltam,hogy apa fogd te és vezzes te, de tetszett a dolog.


Aztán hazafele nem igazán sikerült aludnom,mert anyuék 2 üzletbe is bementek. Ugyanis a tervek között szerepelt még parkettavásárlás is,mert 2 hét múlva ha sikerül akkor az emeleti szobát leparkettázzuk. Nagyon régi már a padlószőnyeg ami benne van, és egész nyáron volt valami "nyavajám". Főleg köhögtem éjszaka, ami anyut zavarja, és igazából senki nem mondott még rá okosat mitől lehet. Így anya úgy döntött, hogy az allergia lehetőségét kiküszöbölve megszüntette fent a teregetést,hogy ne legyen nedves pára, és lecserélik a padlószőnyeget,hogy könnyebb legyen tisztán tartani. És ha még mindig tart a köhögés, akkor elvisz allergiavizsgálatra meg az orr-fül-gégészhez. De reméljük,hogy ez segíteni fog.
Végül a baumaxban sikerült is venni egy olcsó parkettát és haza is tudtuk hozni.
A mamáékhoz mentünk, Liliék is kint voltak így még játszottunk egyet, és csak utána indultultunk haza.
Ma pedig már elkezdődött a szeptember, az óvoda a számomra. A múlt héten vártam, többször emlegettem, de ma reggel kissé megszeppenve álltam az ajtóban mikor anya elköszönt. De reméli anyu,hogy nagyon jól érzem majd magamat ma, és minden rendben lesz...

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

A Margit-sziget anyaeknak is nagy kedvence:)
A parketta lerakasa jo otlet, azt szoktak javasolni az okos emberkek is, ha valaki allergiagyanus.
Ujra ovi, vissza a megszokott kerekvagasba. Jo lesz az majd, csak kell ido a bemelegiteshez.
Lori es Ruben

Gabi írta...

Nagyon szépek lettek a képek,melyeket a Margitszigeten készítettetek!:)
Mi is az allergia miatt parkettáztuk le az emeleti szobákat.:sJó munkát...
Szkokán fiúk