2009. augusztus 27., csütörtök

Szerda és csütörtök




Tegnap ért egy baleset. A mamáéknál töltöttük a napot, és mivel apának nem volt munkája, jött velünk. Délelőtt játszottunk az udvarban, aztán meg elmentünk bicóztunk egy nagyot a faluban. Hazafele bementünk Ani nénihez, aki az utcában lakik és a férje apa unokatesója. És van neki egy ölebe, egy palotapincsi. Télen voltam 1x odaát a nagy hóban ugrált meg szaladgált velem az akkor még tényleg csak egy hógolyónyi kutya és nekem nagyon bejött. Hát most is őt követeltem rögtön. Ani néni pedig lehozta nekem Szabolcs fia szobájából.. És mikor a kuty a karjában volt én meg felé nyúltam hogy megsimizzem, megharapta a kezem. :( Anya jó dühös volt mikor otthon meglátta és kicsi be volt tojva,hogy nehogy bajom legyen, de ma már csak úgy néz ki a sebecském mint egy kis horzsolás. Meg persze közben a bicóval is dőltem egyet és az egyik térdem is plezúros lett, úgyhogy a zuhany alatt nem tudtam melyik sebem fájlaljam jobban. De aztán alvás után már katona dolog volt, el is felejtettem. CSak itthon este a fürdőkádban jöttem rá,hogy a térdem fáj,mert hát miután megázott, kissé kellemetlen volt kinyújtani.


Délután folytattuk a játékot,meg kissé a nyűglődést is mamáéknál. Mert hát a délelőtt része volt az is, hogy anyával összevesztem kissé...De aztán okosan összepakoltam és hiszti nélkül mentem fürdeni fél 6kor és indultunk el haza. És annak örömére,hogy korábban jöttünk picit és nem kapkodás volt az esti menetrend betartása, anya csinált melegszendvicset vacsira, amiből 2-t bedurmoltam a délutáni nagy alma és kukorica után.


Ma pedig úgy látszik anya hétfői fenyegetésének meg lett a hatása,mert délelőtt nagyon szépen eljátszottam egyedül. Egy darabig játszottunk Majával még ő ébren volt, aztán anya vasalt, rendezkedett én meg játszottam. Utána együtt is játszottunk anyával. Memóriáztunk, ellentétjátékot játszottunk, rajzoltunk. Ebéd után én mentem aludni, Maja maradt, mert előtte ébred, és éppen elaludt mire én felkeltem, úgyhogy váltottuk egymást. Aztán délután átmehettem Anikóhoz, aminek nagyon örültem. Ezúttal kicsit kergébb voltam a kelleténél,de én jól éreztem magam és Anikót sem akasztottam ki, úgyhogy jól telt a délután is.


2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

De edi ez az esernyos kep!!! :)
Uhh, ennyi uj sebet, teged ossze lehetne kotni Lorival, ma o is osszeszedett vagy 3-at.
Bar ezt az etvagyarol sajnos nem tudom elmondani, de te nagyon ugyi vagy.
Lori es Ruben

Bea írta...

Nagyon jók a képek!!!
Hihi tegnap is estem egy nagyott,tiszta prezúr vagyok,és lila foltos.De azért ez a kutyaharapás dolog elég durva.
Bencikusék