2009. szeptember 2., szerda

Gyors helyzetjelentés


Jól indult és jól telik az első hetem az oviban. Nagyon vidám és lelkes vagyok amikor anya értem jön délutánonként. Azaz tegnap apa jött, aminek nagyon örültem. Reggel még mindig kicsit megszeppenve állok az ajtóban mikor anya elköszön. De az ebédet is szépen megettem mind a két nap és tegnap már aludnom is sikerült rendesen. Az első nap nem úgy sikerült ahogy kellett volna valószínűleg,mert délután nagyon nyafis és hisztis voltam itthon. Anya szerint meg kell szoknom újra a közösségben alvást. Itthon csak Maja zajong, és azért az más. :) Voltunk az udvaron sokat motoroztam és hétfőn hazafele még a játszótérre is betérünk, ahol rugóhintáztam és miután anya beültette Maját a babahintába én is bekéreckedtem a másikba. :) Hazaérve pedig apa már itthon volt és tegnap ő jött értem és egész délután együtt voltunk négyesben. Itthon játszottunk, még Maja aludt addig pedig apával játszottam az állatkáimmal. Építettünk állatkertet nekik. :) Mostanában kezdek rádöbbenni,hogy mivel is fog járni,ha már Maja jön-megy a lakásban és mindenbe beledugja az orrát. Nem nagyon tetszik és ennek hangot is adtam már,hogy mégsem akartam ilyen jövő-menő tesót... Hát ez van. Meg kell szoknom,hogy a délutáni játék már nem arról szól,hogy velem játszanak, Maja pedig néz az ágyból vagy a pihenőszékből. Hanem szervesen ő is részt akar venni mindenben.. Ez lesz még egy hosszabb menet anya szerint.

Holnap pedig délután megyünk ki mamáéktól elköszönni,mert pénteken reggel ők elutaznak 8 napra üdülni. Pénteken pedig mikor az oviból hazajövök kimegyünk ismét,mert ott leszünk egészen addig még mamáék távol vannak,hogy vigyázzunk a házra és dédinek segítsünk.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Hamar visszaszoksz majd az oviba!Szerintünk nem lesz gond!:)
Hamarosan menni fog az együtt-játszi is a hugival!:)
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Nem ilyen tesot akartal? :) Ez nagyon ari, de sajna anyanak igaza van, visszacserelni mar nem lehet.
Lori es Ruben