2009. augusztus 21., péntek

Krumpliásás és babalátogatás


Ez egy korábbi kép. Így örültem a névnapomon az Albert keksznek. Mert dédi mindig ezt evett és ahányszor átmentem hozzá mindig kunyeráltam tőle..

Délelőtt ma elég későn, fél 9 után értünk ki mamáékhoz. De nem is volt gond, mert éppen akkor értek haza ők is a piacról. :) Aztán munkás ruhába vágtuk magunkat és Maja meg anya kivételével megindultunk a kert felé,mert a délelőtti programunk a téli krumpli kiásása volt. Én nagyon lelkes voltam,mert már pár napja tudtam,hogy fogunk krumplit ásni, és azóta nem lehetett lelőni. Folyton ezt kérdeztem,hogy mikor megyünk már. :) Persze volt megint sírás-rívás, Lilvivel felváltva, de jól éreztük magunkat. Tologattunk is be a talicskával néhány kupac krumpolit. (kb. 5-6 db került a kistalicskába, és azon veszekedte, ki tolja be, ki tolja ki. Jó messze volt a kertvége, megjárták vagy szaladták párszor. :) ) Jól el is fáradtunk mire a harang megszólalt, és majdnem készen is voltunk. Anya is megcsinálta idebent az ebédet, Maja meg közben felkelt és újra álmos lett..

Ebéd után még egy almás sütit is benyomtam, amit dédi készített, így aztán akkora hasam volt,hogy alig bírtam elvonszolni az ágyikóig. :) Sajnos a délelőtt folyamán megint nem pisiltem eleget, csak tartogattam, és hiába mentem el pisilni alvás előtt, sikerült újra bepisilnem. :( a héten már másodszor, és mamáéknál. :(

Mikor felkeltem anyáék már készülődtek. Babalátogatóba mentek, apa egyik unokatestvérének született kislánya 2 hónappal később mint Maja. Én is úgy döntöttem,,hogy elmegyek velük és nagoyn jól éreztem magam.

Tibivel nagyon hamar összehaverkodtam. Tologattunk autót, bohóckodtunk, a hátára másztam és igencsak elememben voltam. Anya szerint a végére már túlságosan is. Megszeretgettem Viki babát is. Adtam neki puszit, beszéltem neki mint Majának és a végén már mosolygott is rám. Aztán mikor eljöttünk megöleltem Vikit meg az anyukáját Adrit és mondtam nekik,hogy "nagyon szeretlek" :) Édes voltam. Na és persze nasiztam, de anya kérésére egy barackot is megettem. Aztán ettem sósmogyorót meg csokis kekszből is pár darabot. És amikor anya kérte,hogy mostmár fejezzem be, okosan befejeztem. Kaptam egy túrórudit is, de azt már hazahoztunk,mert a nasiból elég volt ennyi egy napra.

Aztán még visszamentük mamáékhoz. 5re értünk oda, így játszhattam egy kicsit még, aztán összepakoltunk, felszedtük Maját és jöttünk haza. Itthon a szokásos teendők után, és anya meséje után mentem is aludni. Reméljük a holni terveinket nem mossa el az eső...

Nincsenek megjegyzések: