2009. augusztus 9., vasárnap

Állatkerti séta

Szombaton egy fantasztikus nap elé néztem. Reggel ismét sikeresen mindenki elaludt.. ez mostanában trendi ha valahova megyünk. :) Anya is 7 előtt pár perccel ébredt Majára. De a végén nem is volt gond,hogy "csak" ekkor ébredtünk. Mindenki reggelizett, összeszedelődzködtünk, még beugrottunk a tejüzembe tejciért, túróért és tejfölért, amit keresztanyuék helyett most mi hoztunk el, és már vittük is Maját a mamáékhoz. Olyan nagy szemekkel nézett utánunk amikor ott hagytuk, én meg végig hajtogattam, hogy hát a babakocsiban nagyon jól el lett volna. Majd ott aludt volna.. Még az állatkertbe is szóba hoztam mikor láttam a babákat a babakocsiban, hogy "szegény Majácskám". :) De anya mondta,hogy jövőre sokkal jobban fogja már élvezni ő is.
Hamar odaértünk,mert nem sok forgalom volt, így már nyitás előtt ott tobzódtunk. MEgvettük a jegyeket mindenkinek, és még vártuk Liliéket, átmentünk a túloldalre a tóhoz és megnéztük a kacsákat.







Rengeteg kacsa feküdt egy nagy fa alatt, és az égen repülőket is láttunk. A tóban is sok kacsa úszott én meg sajnáltam, hogy most nem hoztunk nekik csemegét. Aztán megérkeztek Liliék is, és közösen is fotózkodtunk az elefántok előt, aztán kezdetét vette az állatkerti séta...








Két ilyen alagutat is találtunk, az egyik a szurikáták lakhelye alatt volt. Nagyon tetszett, én emlékeztem rá,hogy tavaly is bújkáltam benne és egyből hívtam Lilit is,hogy jöjjön utánam megmutatom hogyan kell. Na aztán a nagy gyerekek is jöttek.. apa és keresztapu is törpejárásban mászkáltak körbe.. :):):) Aztán persze egyből más felnőtt is kedvet kapott...




Ezen a képen látszik a bálna szeme és egy pici belőle.

Ez az újonan épített játszótér is fantasztikus volt. Körbe bújkáltam a hajóba, minden lépcsőt és zegzugot bejártam benne. Lecsúsztam a csúszdán, kipróbáltam a hintákat Lilikével is, és ámélkodva néztem a nagy bálnát, aminek a tetejéről időnként spriccelt a víz. :)



Itt pedig anya azért fényképezett le,mert az üveg másik oldalán békésen aludt egy nagy orángután...


Erre a sziklára sem lehetett még tavaly felmenni, ez is nagyon tetszett, és a kilátás is szép volt. Itt készítettünk családi fotókat is.




És persze minden állatot megetettünk. Vettünk Zoo-csemegét és a kacsáknak meg a helyszínen kirakott tartályból vettünk ennivalót. Az etetés tetszett a legjobban. Szépen odatartottam a tenyeremet a zebrának és az állatsimogatóban is az állatoknak. Na és tevét is etettünk.

Itt sajnos az aku bemondta az unalmast, több kép nem készült, de így is fotózott anya több mint 200 képet. :) Megsímogattuk a kecskéket és megetettük őket, megnéztük a kismalacokat és a kisbocit akik júliusban születtek. A boci még csak 9 napos volt. Etettük a tevéket is. Sajnos anya rosszul let az út vége előtt, így 2 órakor elhagytuk az állatkeret és elindultunk haza. Nem sok mindent kellett kihagynunk, de anya megígérte, hogy jövőre is elmegyünk, akkor már Majával együtt, és akkor a másik irányba kezdjük majd a sort. :) A kocsiban végig aludtam az utat mamáékhoz, kb. 40 percet, de amint megállt az autó fent is voltam.
Ott ettünk fini husilevest és hájas-lekváros sütit sütött mellé dédi. Nagyon fini volt. Anya sajnos csak éppen addigra lett valahogy ahogy elindultunk haza. De mi még játszottunk egyet az udvaron. Kipróbáltam Lili új biciklijét, meg az enyémen is ügyesen tekeretem már a lejten is lefele. (eddig félt még a pici lejttől is ahol megérezte hogy valamennyire gugul magától a bicó, ott leszállt.) Ettünk fini szilvát a szomszéd néninél szedte apa és haza is hoztunk. Meg körtét, ami mamáéknál termett a sárgadinnyével együtt. Úgyhogy most vége a sárgabarack szezonnak, de jönnek az újabb gyümik amiket szeretek. Az őszibarack az idén nem jött be, azt nem kértem, de a többit mind szívesen megeszem.
Hazaérve fürdés és vacsi után mindneki hamar kidőlt.
Ma délelőtt itthon voltunk. Játszottam egyedül, nyűglődtem is, aztán apával is játszottam. Majáztam és anyáztam is keveset. Aztán ebéd után az alvás nehezen ment mind a kettőnknek, anya már a haját tépte mire elaludtunk, aztán persze Maja 30 perc után felkelt. De mikor ő meguzsizott és én is felébredtem elmentünk a tescoba vásárolni, és mert mostanában is sokat emlegetem az "autós boltot" ahol be lehet ülni az autóba és anya tol én meg kormányozok. Nagyon élveztem. Közben megettük a maradék dédi-sütit meg szilvát is, még anyáék vásároltak. Hazafele tankoltunk és szépen időben értünk haza. Ma is volt kicsi fogolódás, de nem nagoyn kellett senkit alatani.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Örülök,hogy ilyen jól alakult a napotok!:)Szkokán fiúk