2009. augusztus 6., csütörtök

Nem egészen így képzeltük, de azért ...

Apa bábozott nekünk. :)




Hát igen, egész éjjel szakadt kedden. Anya már a hosszú nacit meg a pulcsit is becsomagolta és azon gondokodott a gumicsizmát is beteszi, hogy legalább abba kicsit ki tudja menni mamáéknál. Ez az 5. emelet hátránya. Erkély nélkül meg pláne. Sokszor fogalma sincs az embernek milyen is az idő kint. Szerencsére csak cipi került a lábamra és az idő volt annyira kegyes,hogy bár végig el volt borulva, de a délelőttöt az udvaron tölthettem mert 25 fok körül nem volt hideg ám. Motoroztam, papával voltam a gazdaboltban, és dédinek segítettem babot fejteni. Igazi kitartó segítség voltam,mert vagy másfél órán át (jó nem egyfolytában ám, ne gondoljatok gyerekrabszolgaságra.. :) ) dolgoztunk együtt.

De mire az alvásból felkeltem addigra már szakadt, és egész délután kisebb-nagyobb szünetekkel de esett rendesen az eső. Így hát mivel tengtem az energiától a szófogadásom és viselkedésem egyenes arányban nőtt, ahogy teltek az órák.. Azaz hogy a szót nem fogadásom.. de értitek ugye.. A végén már se anyának se mamának se papának nem fogadtam szót és anya jól le is teremtett miután Balázs bácsi elment, aki anyát masszírozta meg. :( Sírtam, de nem hatott meg ezúttal senkit,mert nagyon szemtelenül és bután viselkedtem... :(

Ma apa ismét itthon volt, aminek a vége az lett,hogy együtt mentünk reggel a bankba, ahol apának dolga volt, és vettünk újabb szúnyoghálót is az ablakra,mert ez az öntapadós fajta, amit feltett apa 1 hete már a második nap szépen ledobta magát. Anyát majd a guta ütötte meg. Reméljük ez fent marad!!

Aludtunk szépen Majával együtt, sőt ezúttal én keltem előbb, de mostmár tényleg szépen megtanultam,hogy ha felébredek csendesen lejövök,vagy reggel anyáék mellé bújok az ágyba és nem zajongok, nem keltem fel Maját.

Délután játszottunk apával, tv-t néztünk, anya sütött virslis kifliket, amik nagyon ízlettek. Ettünk sárgadinnyét és kukoricát is uzsonnára. :) Tiszta lakoma volt.

Holnap pedig anyával leszünk hárman ismét. Anya reméli,hogy nem veszekedni fogunk egész nap, és le tudom majd kötni magamat még ő elkészíti az ebédet, rendetrak és hát a piacra és a városba is le kell mennünk vásárolni.

De szombaton - én még nem is tudom - milyen meglepetéssel készülnek anyáék. De nem akarják nagydobra verni,mert ha esni fog az eső és elmossa a tervezett állatkerti kirándulásunkat, akkor nagyon csalódott lennék.

2 megjegyzés:

Bea írta...

Reméljük hogy jó idő volt,és ti is jól mulattatok az állatkertbe.

Gabi írta...

Mesélj,milyen volt a szombati napotok!:)
Szkokán fiúk