2009. július 6., hétfő

Szülinap, látogatók, csavargás










Pénteken délután Anikónál voltam a szomszédban. Ismét nagyon élveztem és örültem hogy mehetek. És ezúttal a nagyobb hisztit is elkerültük amikor anya jött értem,hogy ideje haza indulnunk. :)



Szombaton reggel együtt ébredtünk, örültem hogy apa itthon van. Maja visszaaludt reggeli után, aztán mi is megreggeliztünk, kicsit apával játszottunk. aztán anya elindult vásásrolni, és én is vele tartottam. Bár én nem mentem messze csak keresztanyuékig. :) És még anya bevásárolt, addig mi Lilivel jót játszottunk. Aztán pedig siettünk haza, hogy anya befejezze a dolgát. Alvás után pedig hivatalosak voltunk Lacus és Dominik születésnapi bulijára. Lacus holnap lesz 3 éves, Dominik pedig elsején volt 1. Kint voltunk végig a kertben, ahol Laci (apu tesója) csinált egy játszóteret a gyerkőcöknek, már majdnem teljesen készen volt.. Mondjuk nekem főleg a leugrálás tetszett egy kis dobbantóról. A csúszdát egyszer próbáltam ki, és a mászóka részére is egyszer másztam fel de csak apával. Viszont labdáztunk , játszottunk a pléden és rohangáltunk. Motoroztam, talicskáztam.. bár együtt nem igazán játszottunk.. (lehet hogy most ennek adhatok hálát, ugyanis kiderült mára,hogy mind a két gyerek influenzás... :o Dominiknek már az orra folyt aznap is... :s)

Jól éreztem magam és nem nagyon akaródzott hazajönni, anya már a végén rondán nézett rám nagyon...



Vasárnap reggel együtt ébredeztünk,mert Maja is háromnegyed 7kor kelt. Így reggeliztünk mindannyian, picit játszottunk, majd tesó aludt még egy picit. Utána apa porszívózott majd segített anyának pakolászni, rendet rakni, fürdőt, konyhát takarítani,mert délutánra vendégeket várutnk. Mi addig igyekezütnk ügyesen eljátszani. Majd mikor Maja újra aludni ment, mi apával lementünk a duna-partra, hogy megnézzük a vízállást. Már visszahúzódott a duna, éppen a bácsik takarították a sétányt, ami még a múltkor teljesen víz alatt volt. Volt egy kis hiszti is a részemről.. kezdeve már induláskor, mikor az első emeleten jöttem rá,hogy a napszemcsim itthon maradt. De aztán apa visszaengedett és anya odaadta a szemüvegemet... :)

Hazaérve következett az alvás, ami picit ezúttal nehezen ment, majd ébredéstől vártam nagyon a vendégeket. De már az uzsin is túl voltunk mikor megjött anya barátnője a családjával. Dóra 2 hónappal fiatalabb nálam a kishuga barabara pedig 15 hónapos. Nagyon jó elvotlunk Dórival, teljesen felpörögtünk az ugrándzoás, lufizás alatt. Barbara is elvolt közöttünk és Maja is elég sokáig élvezte a helyzetet. Anyáék megígérték,hogy a nyáron találkozunk majd gyakrabban, mi is elmegyünk Dóriékhoz. Az esti elalvás rettentő nehezen ment mind a kettőnknek.. Nagyon túl voltunk pörögve mert 9 óra is elmúlt mire csend lett odafent.


A mai nap már szokásosan indult, sajnos apa dolgozni ment. Megkérdeztem mikor lesz az amikor már apa nem megy dolgozni sokáig.. hát nem kaptam rá megnyugtató választ..

Mi meg miután Maja fél 9kor felkelt lementünk vásárolni. Sajnos játékra nem volt idő mert 10kor már ennie kellett és utána újra aludnia. De voltunk a piacon, hazafele megnéztem a markolót a mélygarázs építkezésénél.

Aztán már itthon voltunk, apa elég későn jött haza, így közös játék nem igazán volt. De ahogy megjött anyával átmehettem Anikóékhoz, akik elutaztak szombaton és most mi locsoltuk meg a virágokat és etettük meg a halacskákat az akváriumban. :)

Most pedig nagy vihar készülődik. Anya azért reméli tudunk aludni majd az éjjel...

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ezt a vendég sereget:) El is hiszem, hogy élveztétek.
Mikor nem megy apa sokáig melózni? Ez aranyos, bárcsak ennyiböl állna otthon tartani.
Debi

Melinda írta...

Sajnos az én apukám is sokat dolgozik, alig látom:( Tudom, hogy mit érzel Kristóf:(
Nagyon szuper a hármas fotó, aranyosak vagytok nagyon:)