2009. július 2., csütörtök

Helikopter és mamáék




HÁt tengnap be voltam zsongva ám rendesen. Kedden este mamáéktól hazahoztuk apa távirányítós helikopterét, amit keresztapu vett neki. Én már szívem szerint akkor játszottam volna vele. Addig jutottunk,hogy ki szabadott bontani, de menni kellett vacsizni, fürdeni és aludni. Apa megigérte,hogy másnap siet haza a munkából és utána lemegyünk a postaparkba repcsizni.. Hát én egész nap a szokásosnál is zizibb voltam. Nem találtam a helyem.. fél óránként megkérdeztem anyát mikor jön apa haza.. és hát a déli alvás sem sikerült annyira fel voltam pörögve. Végül apa 4kor megjött és egészen este hatig lent voltunk.. Igazándiból még nem tudok vele játszani, de nagyon élveztem. Aztán még csúszdáztam is és jót játszottam, de nagyon hulla voltam már 5 után.. Így egy kis hiszti is jutott a fürdésre, de amint a fejem párnát ért már aludtam is... :)


Ma reggel nagyon el volt borulva, és anya itt tanácstalankodott vagy fél órát. Nem is merte elmondani nekem hogy a mamáékhoz készült ismét velünk.. de aztán végül elindultunk, és jól is döntött,mert bár a nap csak 10 óra után sütött ki, de nem kaptunk esőt még ha dörgött is az ég.


És mivel Lili is ott volt, sőt ma ő ott is aludt mamáéknál, így jót játszottunk megint. Volt dulifuli,meg én azt nem akarom, de motoroztunk, pancsiztunk, homokoztunk, fogócskáztunk, bújócskáztunk is együtt.. Meg ültünk az uazba mikor papa megjött az erdőről. :)


Itthon pedig apa várt..

8 megjegyzés:

Bea írta...

Nahát milyen szupi lehetett a repcsi.ÉS milyen rend van a szobáda!!!Nekem rimánkodni kell.
Bencikusék

Melinda írta...

Szia Kristóf!
Ne is mondd, ez az idő!!! Nálunk most megint hatalmasakat dörög, villámlik és persze szakad:-((( Agyrém valóban, megértjük Anyukádat, hogy mindig szóba hozta ezt a buta időjárást!
Lilike sokat nőtt,amióta nem láttuk, azt is észrevettük, hogy nagyon szereted Őt, a puszis kép szuper:-)
További szép (ha az idő engedi ugye) nyarat kívánunk Nektek!!!!!
Sok puszi:Meli és Móni anyu

Melinda írta...

Bocsáááááánat, nem Lilike, hanem Maja:-)) Lilike is nőtt, amióta nem láttuk, de kivételesen Majáról szerettünk volna most írni:-)))

Mia és Maja írta...

Nagyon szuper lehet a helikoptered,nekünk miért nincs,majd reklamálunk...:@;))
Itt is bolondozik velünk az időjárás,de az eső minden délután kötelező...:s:(
Szép hétvégét,jó pihizést Nektek!:)
Puszi!!!

Lori and Ruben írta...

Akkor jól felpörögtél a helikopter miatt:)
Megjött már a kánikula felétek?
Lori és Ruben

Bogár és Gerti írta...

Az a helikopter biztos jó móka... csak Én nem hagynám, hogy más reptesse :-P a baleset borítékolva lenne :-P
Puszi

Gabi írta...

Huuu.az a helikopter nekünk is tetszene...;):)
Szkokán fiúk

sedith írta...

Nálunk is általában hiszti van, ha haza kell jönni a szomszédból! VAgy ha a szomszédfiú megy haza!:P
Szépek, ügyesek vagytk, MAja baba hatalmasat nőtt! Mindig rácsodálkozunk, hoyg úgy nő, mintha húznák!:D
Puszilunk