2009. július 9., csütörtök

Megfáztam


Ezt én építettem teljesen egyedül.



HÁt ezek az éjszakák felénk elég zűrösek... Annyira meleg van az emeleten mikor este lefekszünk (32-33fok) hogy mire elalszom már le is izzadok rendesen. Van hogy éjjel anya 3x cserél rajtam pólót. Mert hát persze nem lehet csukott ablak mellett aludni ha ilyen meleg van.. De hajnalban meg hűsebb levegő jön be az ablakon, és hát anya hiába jön óránként, meg takarja be a derekam néha, cserél pólót.. Én a takarót lerúgom.. És hát így történhetett,hogy megfáztam... Kedden az orrom folyt nagyon-nagyon. Percenként fújtam. Tegnap délután már köhögtem is, az orrom ritkábban kellett fújni. Ma voltunk doki néninél, kaptam a szokásos recepteket. De ez a köhögés kikészít teljesen.. ma délben nem is tudtam tőle egyáltalán aludni.. :s Éjjel is jó sokszor fent voltunk anyával..


És hát persze hab a tornát,hogy apa tegnaptól itthon van.. Ma segíteni ment papának az erdőre, de már hamarosan megjön. De hát így a tervezett programok is borulnak,mert hát nem igazán van kedvem bárhova is kimozdulni így... :(


Majd meglátjuk,mert szombaton köszöntenénk Lilikét,mert aznap van a névnapja. És azt is nagyon remélem,hogy a visegrádi palotajátékokra is eljutok..


2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Hát akkor végre ott a meleg nyár:) Bár a meleg éjszakát mi se birjuk:(
Minnél elöbbi jobbulást!
Lori és Ruben

Melinda írta...

Ó, hát Te is megfáztál? :( Jobbulást kívánunk!!!! Sajnos én is így vagyok ám, leizzadok rendesen és simán lerúgom a takarót magamról:( Anya is egész éjjel kel, hogy takargasson, viszont így nem alszik éjszaka, nappal pedig dolgoznia kell:(