2009. július 11., szombat

BOLDOG NÉVNAPOT LILIKE!

Ma délelőtt anyával sütöttünk, apával szereltünk, duzzogtam is egy sort,meg hisztiztem. Aztán rajzoltam szépen és vasutat építettem meg vonatoztam. Ja és porszívóztunk is apával, mert hát Majának már sokszor a nagy pléd is kevés... :) A kisszékem teteje esett le, azt ragasztottuk meg apával,meg a repcsit szereltük,hogy délután tudjunk keresztapujéknál vele játszani.
Tegnap este még vacsira készítettünk anyával gombás tojásrántottát. :D Én voltam a kis kukta, a kötényemet pedig mama csinálta. Rá van hímezve,hogy "Kristóf a séf" :D








Ma meg anya sütött Lilinek túrós-ropogóst, ami nagyon ízlett mindenkinek. A végén már bántuk ,hogy csak 1 adagot csinált. :D Délelőtt pedig ismét segítettem neki a barackos gombóc elkészítésnél. Akkor is felkötöttem a kötényemet, és anya összegyúrta a tésztát, majd én kiigazítottam, aztán ketten nyújtottuk ki, és miután anya kis kockákra vagdosta én a negyed barackot belecsomagoltam. :D Anya pedig a felét kifőzte, a másik fele a fagyasztóba került, hogy még egyszer ehessünk majd belőle.. De amikor eljött az ebéd ideje, én reklamáltam hogy túrógombócot akarok ebédelni.. :o Anya nem is értette,hiszen a sárgabarack az idén is nagy favorit, azt nagyon szeretem. Az őszi most valami miatt nem csúszik. De tegnap,hogy a sok köhögés miatt többször visszajött a hami, anya nem is erőltette. De a barack meg a dinnye az jól esett és bennem is maradt. Meg hát a kinder bueno amit mama hozott nekem mikor délután eljött hogy meglátogason,mert a héten még nem volt alkalmunk találkozni egymással, de hát ez nem is csoda.
Szóval segédkeztem délelőtt,meg viccelődtünk, anya is nevetett, jól éreztük magunkat, de sajnos sikerül újra és újra az ősöket kihoznom a béketűrésből.. Mert nekem mindig ahhoz kell nyúlnom amit nem szabad, amit nyomatékosan megkérnek hogy ne bántsam.. ( Anya ezt nehezen viseli,mert szerinte másfél- 2 évesen sokkal jobban megértettem ha kértek valamit és nem csináltam ekkora butaságokat. Aztán jött a dél, amikor anya feje rákvörös lett fél 2re. Ugyan is Máté és Anna barátaim nekünk az egymás utáni elalvás sem megy... Maja 10 perccel előbb elaludt, anya engem elvitt csendben aludni, megbeszéltük,hogy nem játék jön, hanem pihenek egyet. Erre az eredmény az lett, hogy 15 perc játék és susogás után felkeltettem Maját és a végén semmit nem aludtam,mert a köhögés meg a hányás is rámjött. Anya nagoyn mérges volt, Maja fáradt... :(
Így indultuk Lilit köszönteni.. Anya azt mondta, ha most nem neki lett volna a névnapja, akkor tuti, hogy nem megyünk sehova, annyira felbosszantottam a viselkedésemmel..
De a délután szuperságosan telt. Volt moszkvicsozás, csúzdázás, labdázás, repcsizés, sétáltunk mamával és tologattuk a babakocsit Lilivel meg motoroztunk is. ::)











Ettem fini sütikéket, és nem hisztiztem nagoyn ahogy haza kellett jönni, csak elkezdtem, de aztán anya otthagyott és közölte hogy erre nem kíváncsi, így hamar le lettem szerelve.. ezúttal...
Este senkit sem kellett altatni, és anya reméli, hogy az éjszakánk nyugott lesz mint a tegnapi. Jót tesz a hideg párásító, még így is hogy az ablak nyitva anyuék oldalán. Nem köhögök annyit.. ma is csak már hajnalban jött rám egy köhögési roham..

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Nagyon csini szakács vagy:)Kár, hogy betegeskedsz, a barackos gombóc igazán fincsi lehetett.
Mi még jól alszunk egymás mellett, hisz Ruben még mindenféle zaj mellett képes elaludni. Aztán ha nagyobb lesz...
Jók lettek a képek, és micsoda ajándékokat kapott Lilike:)
Lori és Ruben

Mia és Maja írta...

Mindig is ámulunk és bámulunk,hogy Anya ilyen sokat süt-főz két gyerek mellett.:o:)
Nem is csoda,hogy Te is ilyen ügyes vagy a konyhában Kristófka.:p:)
Mi lesz még ,ha Maja is elkezd sürögni-forogni köztetek?:o:p;))

Szép vasárnapot,jó pihizést Nektek!:)
Puszika!!!

Melinda írta...

Szia Kristóf!
Olyan ügyes kis szakács vagy, hiába, van kitől tanulnod, igaz, Szilvi anyu? :-) Mindig nagyon fínomakat készítetek, öröm lehet Hozzátok menni!
Tényleg, ha fent jártok Pesten, szívesen látunk ám Benneteket nálunk!!

Melinda írta...

Lilikének nagyon boldog névnapot kívánunk:)