2009. július 30., csütörtök

Forróság újra




Hát nem vagyunk túl boldogok hogy itthon lehetünk,mert ma már haldokoltunk a melegben újra... :( De nem lehetünk egész nyáron a mamáéknál....


Kedden délelőtt voltunk a piacon és Maja peluskészletét feltölteni. VEttünk kenyeret is, de aztán jöttünk is mert a huginak alvás idő volt. Én onnantól játszottam egyedül meg anyával is. Bár anya csak délután ért rá,mert délelőtt ebédet készített meg hát a 11 napot be kellett hoznia.. mosott, takarított, rendet rakott, kipakolt... Aztán ahogy felébredtem Anikóhoz mentem játszani a szomszédba. Nagyon jó volt,mert újabb játékokat keresett elő én pedig okos fiúként viselkedtem, amikor anya értem jött, akkor sem cirkuszoltam ám. Utána pedig még a temetőbe is elmentünk,mert Simák mamának vasárnap lett volna a 60. születésnapja és neki vittünk virágot.


Tegnap reggel mindjárt keresztanyuékhoz mentünk, és náluk annyira kellemes idő van az udvaron délelőtt még. Nem süt oda a nap, és a garázs meg a ház között kellemes az idő. Moszkvicsoztam is természetesen kint az utcán, közben Lili motorozott, de azért cseréltünk is egy kis időre. Aztán 11kor felmentünk, megmosakodtunk és játszottunk még picit ebédig. Utána viszont indult volna mindenki aludni, így jöttünk is haza.


Délután már nem mentünk sehova, és apa is elég későn ért haza, így be kellett érnünk egymás társaságával.


Ma még 8 óra előtt a városban voltunk,mert Maja korán ébredt,már akkor is nyűgös volt, de vásárolni kellett még néhány dolgot,meg anya leadta a fényképeket is és vett nekem lufit, voltunk papírboltban is. De már 9 óra előtt haza is értünk. Annyira jó idő volt odalent... csak sajnos onnantól már szenvedtünk fent a melegtől... Estére már 29 fok volt az alsó szinten is.


Apa ma már 4 órára itthon volt, így tudtunk kicsit hancúrozni, játszani is. Porszívóztunk, az emeleten feltettünk egy napvisszaverőt az egyik ablakra, és lent pedig szúnyoghálót a nagyablakra.


Délután még apa érkezése előtt fürödtünk egyet Majával, az nagyon kellemes volt... Ma az elalvás is gyorsabban ment, tegnap anya már nagyon mérges volt mert több mint 1 órát szenvedtünk mind a ketten mire hajlandóak voltuk elaludni, Maja többször meg is ébredt.


5 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jól tettétek,hogy leléptetek a kánikula elől,mert eltudjuk képzelni,milyen lehet fent az emeleten ebben a kánikulában.:o:s
Anya emlékszik,hogy amikor még otthon lakott,minden nyáron lepakolt a földszintre,mert az emeleten minimum 30 fok volt!:o:s

Nálunk a házban is meleg van,este,amikor már alszunk,anyáék bekapcsolják a légkondit,ilyenkor nem fúj ránk,vagy,amíg kint játszunk délután,addig lehűtik a házat.
Nem tudom,meddig lesz még ilyen kánikula,de már nagyon unjuk mi is!:s

Nagyon nagyot nőt Maja is,édesek vagytok!:p:))
Puszika!!!

Gabi írta...

Milyen jó,hogy el tudtatok kicsit menekülni az emeleti lakásból!:)Mozgalmas mamis napjaitok voltak!:)
Szkokán fiúk

Dorisz írta...

Sziasztok! Ha nem baj bekukkantottam hozzátok, és láttam, hogy ti is váciak vagytok?
Mert én is váci vagyok, és tök jó, hogy nem vagyok itt "egyedül" váci. Én nem olyan rég írom itt a blogomat Az én kis családom címmel.
Ha gondolod kukk be hozzánk.
Gyerekeid aranyosak:)
Szia: Dorisz és Rami

Bogár és Gerti írta...

Nekünk szerencsénk van, hogy egész hűvös van idebent... mami éjjel szellőztet, nappal mindent elsötétít bezár... a bejárat előtt is függöny, hogy ott se jöjjön a meleg be... na meg a pótolhatatlan vályog tégla...
Azért még így fel tud menni 26 fok fölé :S
Puszi

Bea írta...

Bocsi,az előbbi bejegyzéshez írtuk amit akartunk.Pusz:Bencikusék