2009. augusztus 2., vasárnap

Még lufi is volt...

Pénteken délután anya már megunta a meleget meg az itthon ülést, és felmentünk keresztanyuékhoz ismét. Kint játszottunk egy jót az udvaron, ahol még a napocska is elbújt és nagyon kellemes idő lett. Maja is aludt egy jót bent. Aztán apa is megjött. Fél 6kor pedig Liliék mentek vásárolni, mi meg indultunk haza. Az esti elalvással sem volt gond, már 8 óra után nem sokkal elcsendesedett a ház.

A tegnapi napot itthon töltöttük. Azaz anya fodrászhoz ment reggelről meg a mai bulihoz bevásárolt és kivitte mamáéknak. Mi addig apával jót tászottunk itthon. Délután lejjebb eresztettük Maja ágyát,mert anyát már zavarta a tény,hogy a csajszi négykézláb garázdálkodik benne, és félt,hogy ha megkapaszkodik a szélben és felegyenesedik, akkor ki is eshet. Így már nem. :)
Játszottunk is, együtt négyesben is. És felpróbáltam apa munkásnaciját. Anya szerint rajtam áll a legjobban. :)


Mióta mamáéktól hazajöttünk azóta egy időben pancsizunk Majával. Én a nagykádban, neki pedig apa felteszi a wc tetejére a kiskádat és abban. Így nyugisabban telik az este és én sem cirkuszolok folyton valamiért.. eszembe sem jut nyafogni még a hajmosás miatt sem. :)



Ma pedig mamáékhoz mentünk már délelőtt. Maja fújt riadót reggel 6kor. Aztán ő úgy döntött,hogy visszalaszik, de én fél 7nél tovább nem hagytam anyuékat, másztam oda hozzájuk. :) De már mindenki összekészült induláshoz, mikor anya felment Majáért. Aztán ő is megreggelizett, vettünk kenyeret, dinnyét és mentünk ki. Ott pedig egy kicsit a lakásban voltunk. Felköszöntöttük mamát a szülinapján. Kapott egy szép órát tőlünk és keresztanyuéktól közösen és egy kicsi fotóalbumot amibe bele tudja tenni a képeinket és a táskájába őrizni, hogy megmutogathassa az unokákat mindenkinek. :)
Utána pedig én következtem, felköszöntött mama, keresztanyuék, dédi. Papa sajnos nem volt otthon, de a déli ebédnél ő is befutott.














Aztán pedig az udvaron folytatódott a játék. Délben is kint ebédeltünk. Volt fini rántott nyuszika, görögsaláta, hagymás burgonyasaláta és töltelék. Nagyon fini volt minden. Aztán aludtunk is egy nagyot mindannyian. Még Maja is hosszabban mint szokott. DÉlután pedig ismét az udvaré volt a főszerep.
Befutottak Lacusék és apa másik testvére Robi és a barátnője is. Tőlük is kaptam ajándékokat, de sajnos akkor nem készültek fotók. Így 4 gyerek szaladgált az udvaron. Néha voltak összezörrenések, de nagyon jól elvoltunk. Volt fini csokitorta, gyümitorta, citromhab, kalács.
Kellemes nap volt és kellemes délután.
És persze az elmaradhatatlan lufi is volt.. Mert hát nekem nem buli a buli lufi nélkül. :)

2 megjegyzés:

Bea írta...

Feladom!

OLvastuk ám Maja babát is,nagynehezen innen megnyitottam,de nem tudok hozzászólni.Elegem van a babaszobából.
Na midegy,Marcikám is nyüglődik,már az egyik foginca koppan is.ALudni max fél órát.Szenvedünk mi is állandóan.

Kristóf,hát anya is várja már hogy egszerre fürdethessen minket,ez jó dolog lehet.
Bencikusék

Gabi írta...

Isten éltesse az ünnepelteket!:)
Jó buli is együtt pancsizni!;)
Szkokán fiúk