2009. július 28., kedd

11 nap eseményei II.


Majdnem csattogott a karikás ostor.. Azaz papa csattogtatta is, de nekem még nőnöm kell hozzá kicsit. :)



Papa kölcsönadta a marhapadlókat egy lagziba, és mikor visszahozták, akkor vezethettem a traktor.. Egyébként a 11 napban mindent vezetni akartam folyton.. Az uazban is ezerszer ültem és minden személyautót is kipróbáltam. Anya haja égnek állt,mert abban a pillanatban elállítottam benne mindent és a frász kerülgette mikor gurulok el vele... mert persze a férfiak mindig otthagytak,hogy semmi baj nem lehet... hát??





És hát én voltam a nagy segítség az autómosásnál.. :)






Itt pedig anyuéktól kapott névnapi ajándékaimat bontogatom. Apa rögtön olvashatott is egy mesét és közben szorongattam Emilyt.



Itt pedig faragom a kolbászkavaró teknőt. :)
Sajnos a dodzsemezésről nem készült kép,mert a fotómasina mamáéknál maradt..

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Tényleg rövidebb a hajad a megszokottól:)

Bogár és Gerti írta...

Ilyen segítséggel minden könnyebb ;)
Puszi

Bea írta...

Drága Krsitóf!!
Először is Boldog névnapot már igy utolag.
Másodszor,pedig szuper 11 napod volt!!!
A mi hetünk is jó volt,csak anya még nem jutott el odaáig hogy leírja.
És a nagy bajunk az hogy Maja naplóját nem találjuk,olyan béna lett a babaszoba hogy már hülyét kapott de nem jött be.Ha elküdenéd a linket???
Köszi:Bencikusék