2009. július 27., hétfő

11 nap eseményei I.





















Bizony, ennyi időt töltöttünk a mamáéknál nyaralás címén. Bár mikor tegnap este anya mondta hogy ma jövünk este haza, megkérdeztem felháborodva,hogy "Ennyi volt a nyaralás?? "
"Csak" ennyi :)
Szóval 18-án a beharangozott vihar ellenére nekünk szuperságos napunk volt. Anyával és apával elmentem Esztergomba az élményfürdőbe. Nagyon élveztem, bár az egész oda utat végig nyafogtam,hogy mikor érünk már oda.. Szlovákia, Letkés fele menünk, és a határ közelében még 2 gólyafészket is találtunk. Apa meg is állt hogy "közelről" megszemlélhessük a gólyákat. 4-en is voltak a 2 fészekben. A fészek alatt pedig anya talált gólyatollat 2-t is, amit haza is hoztunk emlékbe. :)
A nagy víz még továbbra sem jön be, főleg a hullámmedence alacsony részein tartózkodtam, ill. bent a fedett részben a gyerekmedencében. Azza mivel anyáék is fürdeni akartak, így a pezsgőmedencébe és a dzsakudziba is kénytelen voltam bemenni velük, de miután rájöttem, hogy körben ülő peremeket alakítottak ki ahol én kedvember mászkálhatok már nem zavart, hogy mélyebb a medence. 4 órakor indultunk haza, akkorra már igencsak mindenki bemenekült a fedett részbe, villámlott kint, sötét volt és fújt nagyon a szél. Hazafele végig szakadt az eső, néha apa ki se látott az ablakon, de ez engem nem zavart,mert beájultam az autóba. Mert hát az alvás nélküli napokhoz én amúgy sem vagyok hozzászokva.. és hát még a fürdés is, kivette minden erőmet.

19én vásárban voltak anyuék délelőtt, akkor mama gyerekei voltunk mind a ketten.
A következő héten a nagy melegeket nagyon élveztük, hogy a vályogház védelmében tölthettük. Reggelről voltam az udvaron max. 11-ig, és délután volt hogy már fél 5 is volt,mire anyáék hajlandóak voltak az orrukat a lakásból kidugni, és csak akkor mehettem ki. Apa sajnos dolgozott, így nem volt velünk. De azért én jól éreztem magam, főleg dédivel. De esténként repülőztünk, bicikliztünk is apával. Volt hogy egészen a barackosig elmentünk mamáék után meg vissza... az is nagyon bejött.
Egy kicsit megfáznom is sikerült, folyt az orrom és köhögtem lefekvés után, és a bal szemem is bedurrant néha, de nem volt vészes.
Jártam fodrásznál is és egy kicsit rövidebb, nyáriasabb lett a fizurám.
Apával együtt meg mostuk az autónkat is, miután anya kiporszívózta, hogy végre szép legyen, és kihasználjuk ebben is a kertes ház előnyeit. Nagyon buzgón segítettem, főleg mert hogy mezitlább lehettem és félmeztelenül. És hát a hordóban az esővíz igazán kellemesen meleg volt a nap második felében, jó volt benne pacsázni. :) Sajnos nem mászkálhattam az udvaron mezitláb,mert nagyon sok volt a darázs és anyáék féltek hogy belelépek egybe. Pedig annyira szerettem volna csupasz lábbal lenni.
Az éjszakánink úgy teltek, hogy Maja és anyáék aludtak mama dolgozó szobájában, én pedig a mamáék hálószobájában egy összecsukott kanapén, ami elé persze oda kellett tolni valamit. Még így is előfordult 2 este,hogy leestem. Anyával nagyon összevesztünk az egyik nap, és én nagyon kiakadtam mert anya meg mert büntetni.. Akkor éjszaka rettenetesen sokat forgolódtam, dobáltam magam, veszekedtem álmomban, és akkor fordult elő,hogy leestem.
De anya nagyon örült ennek a külön szobának,mert annyival egyszerűbben ment az alvás este és délben is, nem zavartuk egymást és nem kellett fél meg egy órát őrizni este mire csend lett.
25-ön nem ünnepeltük meg családilag a névnapomat,mivel mama és papa a vigalomban voltak.
De anyáék felköszönötöttek és kaptam sok szép Micimacis könyvklubbos könyvet, amik még nincsenenk meg nekem,mert nagyon szeretem őket. Kaptam buborékfújót és Emilit is. Nagyon boldog voltam. És aznap Lívi és Laci is meglátogattak bennüneket a mamáéknál. Csináltunk nekik anyával fini citromos sütikét, meg anya péntek este sütött túrós-ropogósat is. :) Nagyon örültem ennek is, úgy vártam őket. Persze egész délután nem lehetett levakarni, alig tudtak tőlem beszélgetni a felnőttek... Ettünk fini kukoricát is, dédi szedte a kertben és főzte.. Kaptam Laciéktól egy jenga-t és egy bubifújót.. Hát a rendeltetés szerű játékhoz nem nagyon volt kedvem, de jókat építettünk belőle, és valahogy a rombolós napomat fogták ki,mert folyton összedöntöttem mindent.
Tegnap pedig bementünk délután a Váci Világi Vigalom rendezvényére. Dodzsemeztem, amit nagyon akartam, de egy picit féltem rajta, nem akartam kormányozni, pedig apa a kezembe adta a kormányt. Végignéztük az árusokat, papa vett nekem egy sáskát, ami egy nagyon érdekes papír játék, forgatni kell és surrogó hangot ad ki. Nagyon tetszett.
Kaptam egy mézekalácshuszárt is, amit én választottam. Jól éreztem magam és nagyon tetszett, hogy Béla bácsi, a fafaragó megengedte, hogy én üssem a vésőt, miközben ő egy fa teknőt faragott. :) Egyből puszi pajtások lettünk. :)
Ma pedig sajnos csomagolni kellett és este jöttünk haza, de kisebb hisztivel megúszta anya a dolgot részemről.

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Igazán fantasztikus nyariban volt részetek, s egyáltalán nem baj, hogy csak ennyi ;)
Isteni lehetett a pancsiban ;)
Puszi

Lori and Ruben írta...

Jó lehetett ilyen sokat mamázni. Nem sokára nekem is eljön ez az idö:)
Lori