2009. június 17., szerda

Ovi, fagyi, bicikli


Ugyanis mostanában minden reggel biciklivel megyek az óvodába.. már amikor nem lóg az eső lába.. mert hétfőn olyan irdatlanul bolond idő volt erre felénk, hogy az csak na.. Anya nem merte bevállalni,hogy az ovi udvarán megázzon a bringa - végül nem is esett, csak beborult vagy 3x és irgalmatlanul fújt a szél - így aznap gyalogoltunk. Nagyon élvezem, ráadásul apa tegnap itthon volt és vele mentem reggel, és vele jöttem délután. Hazafele pedig még fagyizni is elmentünk a kedvenc helyünkre. Bár apa szomorú lett,mert más bácsi készíti már ott a fagylaltot, és nem annyira finom mint régen... :( De nekem így is nagyon ízlett, bounty-t ettem. :) Ma viszont mintha elfelejtettem volna bringázni.. reggel a parkolóban feldőltem, álló helyzetben.. aztán fékezés helyett elengedtem a kezemmel a kormányt és anyába akartam kapaszkodni.. Jóanyám csak nézett.. Utána meg majdnem fejjel átbuktam a kormányon.. Mostmár tuti,hogy a bukósisakot nem úszom meg egyetlen egy alkalommal sem.. Anya meg nem érti a dolgot, mert eddig csodásan használtam a kontrát és sose volt ilyen gondom.

A héten már elég kevesen vagyunk a csoportban, elvégre lekezdődött a nyári szünet sok helyen, de engem ez nem zavar. Mindig azt mondom anyának,hogy jól érzem magam, anya reméli így is van.. De rossz szokásokból már bővelkedem, mióta tényleg összefüggően oviba járok... Ennek anya nem örül. Nyafogok a gyümölcsök felett, pedig eddig ez sose volt gond.. Kirágom a kenyér belsejét és a héját nem kérem.. leeszem a felvágottat róla.. A levesen folyton nyafogok,hogy meleg meg egyebek, és nem eszem meg, max. eszek belőle. Itthon ilyet sose csináltam. Volt hogy már a végén nem kértem egy darabka kenyérhéjat, de most utánozom a sok "buta" gyereket az oviban.. anya szerint.. :(

Hétfőn délután is apával voltam,mert mire megjöttünk az oviból 4 órakor, addigra apa is hazaért. Elmentem vele 1-2 helyre, mert volt egy kis dolga, és még itthon is autóztunk egyet. A hétvégén apa felszerelte a 2 polcomat a játszósarokba, amit szombaton csiszolt és festett. Nagyon szupi lett,mert most az egyiken a vonatok és autók állnak sorba.. (120cm-en :) ), a másikon meg dobozokban a legó, építőkocka, kisállatok, apróságok, kütyük. :) Nekem nagyon tetszik.. Segédkeztem is vasárnap a felszerelésében.. na meg hagnszernek használtam a csavarkulcsot és a fogót apa szerszámos táskájából.. és díszítősort építettem a csavarokból,majd autóval elszállítottam őket... :)

ÉS hát mivel tegnap apa nem dolgozott, csak ügyeket intézett, így ahogy a fagyizás után hazaértünk az oviból ismét együtt játszottunk. A hűtőszerelő bácsi is volt nálunk, mert nem hűt a hűtőnk rendesen.. de anya ma reggel sem volt elégedett, úgyhogy lehet hogy feleslegesen fizették ki tegnap a pénzt mégis úgy hűtőt kell venni... :(

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Remek,hogy ennyire megszeretted az ovit!:)
A rossz szokások sajnos ilyen "ragadósak".:s
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Akkor már nagyon ügyin tudsz biciklizni, leszámitva a rossz napokat:)
Ez a válogatós evés pedig nem csoda, hogy zavarja anyát. Remáljük leszoksz róla és visszajön a jó kis étvágyad!
Lori és Ruben

Bogár és Gerti írta...

Nem felejtettünk el téged sem... csak hozzászólási válságban vagyunk ;)
Ügyes bringás vagy :)
Puszi

Bea írta...

Igen sajnos ilyen ez az ovi,sőt én még a játszón is elszedem a rossz szokásokat,de azon még lehet javítani.
ÉS te már tudod hajtani a bicajt??De ügyi vagy!!Én csak bénázok,a triciklimet sem tudom hajtani apának kell tolnia.Főleg mikor a felfele megyünk.:S
Bencikusék