2009. június 22., hétfő

Eső :(

JÓl elrontotta a hétvégénket ez a csúnya idő. Még szerencse,hogy fogalmam sem volt miről maradtam le vasárnap... :( Biztos irdatlan patáliát csaptam volna reggel, az eső láttán ha tudom, hogy a vasúttörténeti parkba készültünk.. Így itthon maradtunk... Délelőtt porszívóztunk, játszottunk apával, anyával. Fini ebéd készült, és persze Majáztunk. :) Délután pedig, hogy azért megmutassuk az időnek nem tud kitolni velünk, elmentünk a Liliékhez. :) Maja nagyon élvezte, jót aludt a babakocsiban lent Margó néninél, aztán meg eljátszott fent, és még labdázott is velünk.. Kár hogy azt apa nem fotózta le.. de azt ahogy ölelgettük egymást igen. :)



Annyira nem tudtunk sokat játszani,mert Lili folyton a felnőtteket szerette volna, aznap egy ilyen napja volt.. Én csupa szeretetből a strandlabdát kicsit megpaskoltam a fején, hogy figyeljen már rám, de nem vette a lapot, inkább sírva fakadt.. De azért törppapáztunk,meg a végére már egy kicsit el is voltunk, és nagyon ügyesen összepakoltunk. No meg ott is vacsiztam, együtt Lililvel a kisasztalnál.... :) Ez is nagyon tetszett! De Lilinek is,mert soha nem látott mennyiséget megevett aznap este.. és ubival.. amit mostanában nem is szeret.. :)
Szombaton apa nem volt itthon délelőtt, és mivel reggel 6 előtt mindketten kukorékoltunk a vége egy cirkuszokkal tarkított délelőtt lett. Anya már a haját tépte amikor 11kor apa hazaért... Én fél 10től műsoroztam, hogy álmos vagyok és persze semmi nem volt jó, mindenen ordítottam.. Na és Maja sem volt a toppon, az ébren töltött időt sikítással és sírással töltötte.. így anyának a feje is fájt már, joggal...
Délután már 4-esben voltunk. Játszottunk kicsit, de a nyafogós kedvünk sajnos megmaradt...
Este viszont anya vacsi után nekiállt gofrit sütni, és az nagyon tetszett.. fini volt a friss meggy-dzsemmel amit mama a múlt héten készített. :)
Péntek délután nem történt semmi extra, itthon voltunk ovi után.
Csütörtökön viszont anya kicsit előbb jött értem, az ovónéni akkor keltett fel (háromnegyed 3), mert Lili már várt a mamáéknál, és nagyot játszottunk az udvaron.. Ráadásnak akkor még az idő is kedveskedett nekünk. Maja aludt egy jót bent, mi pedig kisikítottunk, szaladgáltuk magunkat. Motoroztunk, homokoztunk, vonszoltuk egymást a meggyes ládában, mamával játszottunk, mászókáztunk papával.. Szóval volt ott minden, és nagyon jó volt. És a kedvenc gyümölcs most a málna.. Mama csütörtökön szedett nekünk, és nekem nagyon ízlett. Anya és Maja ma is volt kint Kosdon és hozott nekem.. egy nagy doboz felét be is durmoltam.. :) (Carte'dor-os dobozot)

1 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ez a franya eso. Mi is kapunk belole eleget:(
2 gyerekkel nem nehez fejfajast kapni:)
Malna... nagyon nyami!
Lori es Ruben