2009. június 10., szerda

MÁr hét közepe van..




Gyorsan szaladnak a napok. ÉN járok oviba, csak mostanában nagy hisztiket is képes vagyok lerendezni, mikor anya jön értem és vinne haza. Irdatlan ordítással, igazi könnyekkel meg minden.. és persze nagggyon fontos dolgokon.. (a már helyére tett váltócipőt ő akarta oda tenni;a kutyát ő akarta a zsákba betenni.. stb.)


De ma biciklivel mentem és ez nagyon tetszett.. és hazafele is ügyesen tekertem. Csak anya azt nagyon szerette amikor az uttesten kellett átlavírozni kettőnkkel.. Még szerencse,hogy nem a legforgalmasabb részen szoktunk hazajárni.. Először áttolta Maját a kocsival, aztán visszajött értem... :)


Itthon viszont nyugisabbak a délutánok és az esték. Nem mondom hogy nincs hiszti és cirkusz, de rövidebbek és kevesebb.. Anya igyekszik még egy adag türelmet tartalékolni arra az időre mikor hazajövünk, és így valamelyest jobban működik a dolog. Apa elég későn jött sajnos minden nap, így anya nagyon törekedett rá,hogy az a fél óra amit együtt lehetünk 4-esben ne cirkusszal és veszekedéssel teljen. Ma pl. egy jót lufiztunk apával.. teljesen le is izzadtam.. mondjuk a 27 fokos lakásban nem nehéz.. Aztán traktoroztam és autóztunk még egy kicsikét. Tegnap autóztunk és beszélgettünk. Szombaton pedig megyünk mamáékhoz. Én már alig várom,mert játszhatok megint az udvaron. Anya a volt osztályának a ballagására hivatalos, mi meg addig játszunk majd. Apa pedig kitakarítja az autót és készít nekem polcokat a játszósarokba, hogy egy kicsit nagyobb rendet és helyet lehessen csinálni .. kezd a nappalink kicsinek bizonyulni, és hát még nincs is benne egy szem lányjáték sem... :):):)


Ja és mostanában az evés is egyre nagyobb cirkusz. Jó kis heppeket vettem fel az oviba.. Nem szeretem a barackot, az epret... anya csak les... CSupasz tésztát eszem.. a leveseknél találgatok folyton hogy ne kelljen megennem... Anya szomorú kicsit,mert itthon ennyire nem válogattam.. Bár már azóta többször is tudatosította bennem itthon, hogy ez nem óvoda, itt azt kell megenni ami az ebéd, nem válogat senki... Hát csak levetkőzöm ezt a rossz szokást..

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Hét közepe??? Hol van az már ;)
Azt sem tudom hol áll a fejem :-P ;)
A heppeket meg hagyd az oviban...
Puszi

Lori and Ruben írta...

Hát az tény, hogy nem könnyü 2 gyerekkel közlekedni:)
Elront az ovi? Pedig anya tuti fincsiket föz neked.
Lori és Ruben

Melinda írta...

Anya profin megoldotta az úttesten való átkelést, Te pedig naggggyon okos vagy, hogy ott megvárod, míg visszamegy érted!
Evés... tudod, én rossz evő vagyok itthon, az oviban pont az ellentettje:-))) Ott érdekes módon mindent megeszem:)