2009. június 7., vasárnap

Hatalmas játék és ünnepi vacsora




Csütörtökön ugyan olyan jó volt az oviban mint eddig. :) Anyáék autóval jöttek értem, és mentünk fel Lilikéjékhez. Itt csak addig voltunk,még Maja megette az uzsiját,mert anyának orvoshoz kellett mennie-és keresztanyu jött ránk vigyázni addig. Nagyon gyorsan végzett anya, így a rendelőt nem szedtük szét hárman... :) Bár Maját ki kellett venni a hordozóból, olyan sírásba kezdett. Aztán felmentünk hozzánk és Lili maradt egy kicsit ott, még keresztanyunak dolga volt, és mi jót játszottunk. És ügyesen,mert közben Maja aludt is egyet, és mi okosan csendesek voltunk. Aztán még apával fért bele egy kicsi játék és már vége is volt a napnak.


Én pénteken már nem voltam oviban,mert az ovónéniknek értekezlet volt. Itthon voltunk anyával, ill. apa hamarabb jött a munkából,mert anyáék házassági évfordulója volt aznap. :) Majd felkerekedtünk mindjának és elmentünk Verőce határába, egy nemrégen épült gyönyörű étteremhez. Ugyanis mikor legutóbb arra kocsikázott anya, látta,hogy mellette van egy hatalmas játszótér, ahol minden fából van. Nagyon-nagyon tetszett minden. Annyira,hogy még a csúszdákat is kipróbáltam, többször is, pedig ez eddig nem nagyon volt jellemző rám. Csak múltkor a hajós játszón. :) Minden játékot kipróbáltunk, volt ott egy lovacska, azt is megsímogattuk. Közben Maja aludt egyet a babakocsiban. Aztán pedig bementünk az étteremben, és a teraszon, ami a Dunára és a Dunakanyarra nézett, megvacsiztunk. Még egy szárnyashajót is láttunk elhaladni. Minden finom volt, csak anyáék szerint kevés és hát nem volt olcsó.. ÉN jól laktam.. erről gondoskodtak.. mi kell egyéb! :)


Itthon pedig várt a sütike, amit anyával délelőtt készítettünk. Fini eperkrémet csináltunk bele... :)


Szombaton itthon voltunk. Anya elugrott vásárolni, aztán mi ugrottunk le apával egy kicsit. Délutánra sajnos megjött az eső, úgyhogy szobafogságra voltunk ítélve rendesen... Annyira nem voltam jó paszban, úgyhogy azt nem mondhatni, hogy csupa vidámsággal telt a nap.. És hát Maja sem volt formában délután.... :( De társasoztunk egyet anyával és apával hármasban, ami nagyon jó volt...


Ma pedig nagy tyúkvágó nap volt a mamáéknál. Olyan jó, hogy az idő legalább délelőtt kegyes volt hozzánk. Kellemes meleg volt és olyan jót játszottunk Lilivel az udvaron.. Szinte teljes egyetértésben játszottunk. Homokoztunk, locsoltunk, motoroztunk, húzkodtuk az autókat.


Délutánra sajnos elromolott az idő, úgyhogy mikor felébredtem, a még 1 órásnak sem mondható alvásomból.. merthát én játszottam volna tovább... már esett, és egészen mostanáig abba se hagyta..


Így bent folytattuk tovább... És odabent sem volt vita, és nem volt hajtépés. Anya szerint olyan aranyosak voltunk.. Igaz,hogy én irányítottam ezerrel, de Lili ezúttal vevő volt rá, és így szépen tudtunk közösen játszani. De volt azért amikor ő mondott nemet, hogy valamit nem szeretne.


Sajnos hamar hazamentek, pedig most tudtunk volna estig játszani. De mama ott volt, és apa is kapható volt egy kis játékra, így továbbra sem unatkoztam,és okosan azt is megértettem amikor Maja aludt odabent. Így több mint 1 órát sikerült aludnia, apa telefonjára ébredt fel... Szegénykét ledöntötte valami a lábáról, délután lázas volt végig... :( HOlnap anya viszi is a doktor nénihez...


És hát holnap ovi is újra.. remélem jó lesz.. :)

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Itt is sok boldogságot kívánok anyáéknak!!!
Puszi

Lori and Ruben írta...

Boldog évfordulót! Nagyon szupi lehet az az étterem, föleg ilyen kilátással.
Reméljük Majával minden oké!
Lori és Ruben

Mia és Maja írta...

Sok boldogságot kívánunk Anyáéknak!!!:)

Aranyosak vagytok,hogy ilyen szépen elvagytok Lilikével,és Maját sem ébresztitek fel!:p:)

(Nekem akkor is sikerül,amikor egyedül vagyok itthon...:s)

Bocsi,hogy nem tudunk sűrűbben jönni,amióta anya dolgozik.:$

Puszika!:)

Melinda írta...

Ó, de aranyosak vagytok a fotókon!!!
Igazi tesók:)
Anyáknak sok boldogságot kívánunk!!!!
Millió puszi Nektek!