2009. június 3., szerda

Gyereknap és hétköznap




Vasárnaptól már aztán igazán gonosz idő volt errefele... :( És annyira gonosz,hogy a 3 napos hétvégén szinte végig esett... Pedig még a bicót is elhoztuk mamáéktól,hogy mehessünk apával kerekezni a hétvégén.. hát nem sikerült.


De azért vasárnap reggel felkerekedtünk, akkor még nem esett,hogy megnézzük, a főtérre hirdetett gyereknapi programmal kapcsolatban mi a helyzet.. Aztán visszajöttünk, vittük a kocsikulcsot és apa jogosítványát és lementünk a művelődési házba.. Én remekül éreztem magam. A körhintás, vattacukor árus, rendőr és tűzoltóautó már kevésbé,mert ezek kint álltak az időközben eleredő esőben, ami aztán aznap már el sem állt, hanem néha úgy, de úgy szakadt,hogy az csak na.


Jöttek Liliék is, úgyhogy a mi délelőttünk szupreságos volt. Lili pedig olyan ügyes, hogy felment a színpadra és elmondta a csigabiga kezdetű verset.. Én is akartam verselni, már a végén megbátorodtam, de aztán nem kerültem sorra... :( És majdnem sírtam amikor ezt mamának,meg anyának meséltem.. De megnyugtattak,hogy nagyon ügyes és bátor vagyok már csak azért is, mert el mertem menni a színpadra.


Aztán délután elmentünk keresztanyuékhoz és ott játszottunk.. Nem vagyunk a legjobb paszban Lilikével, olykor marakodunk, vagy hol az egyikünk hol a másikunk duzzog vagy oktat, de jól telt a délután. Este vacsira pedig pizzát ettünk... :)


Hétfőn délelőtt itthon voltunk. Játszottunk, kicsit takarítgattunk, mesét néztem. Anya fincsi császármorzsát készített ebédre amiből a nagy tányér zöldbableves után nagyon belakmároztunk... :)


Délután pedig meglátogattuk dédit és mamát. Papa sajnos dolgozott. .mostanában nem sokat látok belőle.. ha mégis otthon van, az erdőre jár, és akkor is csak jönni, menni látom.. :( Liliék is kint voltak, így újra együtt játszottunk és mama is bekapcsolódott a játékba.. Voltam én és Lili is büntetésben,mert sajnos néha elszaladt velünk a ló. De építettünk, vonatoztunk sokat.


Tegnap meg ma pedig már ovi volt. Nagyon örültem hogy mehetek, és megkérdeztem mind a két reggel,hogy várnak-e engem az oviban.. Hát persze hogy vártak és örültek nekem.


És tegnap gyereknap volt az oviban is! :) Abban az időszakban amikor ki szoktunk menni az udvarra már nagy meglepetés várt bennünket mire kiértünk. Volt egy nagy ugráló vár, arcfestés, az ovónénik jöttek homokozni velünk. Csúszdáztunk és nagyon jól éreztük magunkat. Na jó, az én arcomat ne fesse ki senki.. ehhez továbbra is tartom magam, úgyhogy csak néztem a többieket.. :) És hát az ugráló vár sem a kedvencem, de aztán az ovónéni a szélén fogta a kezemet és úgy felmerészkedtem, a végén már nagyon tetszett. Itthon mutogattam hogyan ugráltam.. de azért a kemény nappaliszőnyegen nem volt ugyan az az élmény. :)


Este apa későn jött, de előtte anyával kirakóztunk, vonatoztunk. Megettem egy tál epret, de már egyáltalán nem jön be. A legédesebb szemet is savanyúnak titulálom.


Aztán mikor apa megjött 4-esben is játszottunk kicsit. Maja magyarázott, fújta a nyálgömböket, forgott jobbra-balra és minden játékot megnyalábolt. Mi vonatoztunk anyáékkal. Építettünk sínt is neki, és a lábunk volt az alagút.. Aztán Maja elfáradt és nagy hisztibe kezdett.. Anya nem volt túl lelkes,hogy 1 órával a fürdés előtt, de kénytelen volt elvinni aludni.. De fél óra után fel is ébresztette. Így este fürdés, mese, vacsi után negyed 9 fele már aludtunk mind a ketten. Sőt ma én aludtam el előbb... :)

4 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ooo, te szegényke, ilyen gonosz esöt, hogy elmossa a hosszú hétvégétek!
A szinpadra menés pedig tényleg bátor dolog volt.
Az ugrálóvár nekem se tetszik, pedig itthon éjt nappallá téve ugrálok.
Lori

Gabi írta...

Legalább az ovis gyereknap jól sikerült!:)
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Hát persze, hogy várnak Téged az oviban:-) Nektek is nagyon jó kis gyereknapot találtak ki az óvónénik!
Millió puszi

Melinda írta...

Ó és még szerettünk volna nagyon kellemes vasárnapot kívánni és jövő hetet, érezd jól magad az oviban:-)
Sok-sok puszi Nektek!!!