2009. május 30., szombat

Süsü a sárkány

Igazi gyerek napi kaland! És még az esőt sem hagytuk hogy elvegye a kedvünket mindettől... :) A József Attila Színházban jártunk én, apa és anya és megnéztük a Süsü a sárkány c. előadást.


Volt hogy féltem, meg olyan is hogy mondtam menjünk haza.. de azért mikor anya mondta,hogy mehetünk ha akarom, nem akartam már menni.. Nem hagytam volna ki semmi pénzért sem. :) Általában a hangerővel van bajom az ilyen színházi előadásokon. Meg hát azért valjuk be, vannak kicsit félelmetesebb részek is egy-egy ilyen darabban.









Ha a hétvége összes többi programját el is mossa az eső, akkor is jó volt az "igazi" Süsüt lánti. Bár utána úgy nyilatkoztam, hogy egy kicsit az igazi Süsüt is szeretem, de a játékot nagyon-nagyon.. :):):)

5 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Wow, micsoda jó program!!! Halljuk rossz az idö arra, de nektek ott bizti csuda nagy élményben volt részetek:)
Mielöbbi naposodást!
Lori és Ruben

Bogár és Gerti írta...

Hát de fantasztikus!!!
Puszi

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy ilyen szép élményben volt részetek!:)

Igen,anya ma már dolgozott 8-2-ig.
(Mia a bölcsikében van pont ilyenkor,Maja pedig csütörtökig a Magdi mamával,utána majd Angi mama és Apa vigyáznak rá.
Ő csak szeptemberben indul bölcsikébe,Mia is június végén kimarad és szeptembertől megy megint.
Nem lesz könnyű,de ilyen az élet...:s:$
Puszika!!! :)

Gabi írta...

:)
Tehát itt jártatok a közelben...;)Szkokán fiúk

Melinda írta...

Jaaaj, de jó Neked Kristóf, hogy találkozhattál Süsüvel!!!! Tudod, én is imádom, sajnos én nem tudtam elmenni:-( Örülök nagyon, hogy Neked ez sikerült, felejthetetlen élményben volt részed:-)