2009. május 28., csütörtök

Ovi







A tegnap napunkról inkább hallgatnánk.. azaz anya.. mert már estére nem csak én sírtam a büntetés és a fenékreverés miatt, hanem anya is... :( Vendégünk is volt, de én borzasztó faragatlanul és szemtelenül viselkedtem.. de hagyjuk.



Ma viszont reggel mentem oviba. Nagyon örültem neki és Andi néni is örült nekem. Jól érzetem magamat. Hajtogatott az ovónéni nekem repülőt, még a jelemet is rárajzolta. Itthon is azzal játszottunk apával. JÓ nagyot aludtam délben.. biztos fáradt is voltam,mert reggel megint 6 órakor kuvikoltam.. :( De ennek a böjtje,hogy még fél 9kor mindig ébren voltam.. és magyaráztam a kutyusnak.



Az ovónéni elmondta anyának,hogy jövő kedden lesz gyereknap az oviban, és hogy sokféle program lesz, meg még fotókat is készítenek majd. Anya nagyon kíváncsi. Már csak az időjárásnak kellene drukkolni,hogy legalább ne essen az eső.. És azt is megbeszélték,hogy június végéig járok majd oviba. Abban a két hétben, ami az iskolai évzárás után lesz még ott lesz Andi néni és Móni néni is, így anya terve bejött. Meg persze úgy is élvezni fogom, semmi kétség. :) Utána viszont 2 hónapig itthon leszek, majd szeptemberben kezdem újra az ovit.



Anya 3 óra után nem sokkal ért oda értem. Hazafele megettem a nutellás kenyerekémet, és itthon még egy tál cseresznyét. Ja, tegnap a piacon anya vett fél kg cseresznyét.. hát én apának és anyának kb. 5-5 szemet hagytam kóstolóba, a többit egy ültő helyemben megettem. :) Jobban bejött mint az eper, pedig azt is nagyon -nagyon szeretem. Így ma is cseresznyéztem, és bár mama küldött epret, de apa ismét hozott egy nagy zacskó cserit onnan, ahol dolgozik, úgyhogy holnap ismét azt fogok enni.. :) Anya ki is fejtett belőle egy csomót és betette a fagyasztóba,mert nagyon érett volt, és ennyi gyümölcsöt úgy sem győzünk megenni, nehogy kárba vesszen. Azt mondta holnap Maja is meg fogja kóstolni a cseresznyét. :)



Miután tehát megettem a gyümit és apa is hazaért, lementünk biciklizni.. Hát nem voltam ismét valami kitartó.. lehet hogy többet toltam mint amennyit tekertem vele... :( Anya meg be kell hogy vallja, kicsit haragszik apára, hogy hagyta.. mert hát én akartam bicózni...



Holnap ismét ovi és aztán jön a szombat, amikor nagyon-nagyon klassz programunk lesz...

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Te faragatlan... mit nem mondanak ;)
Fél kilenckor még ébren ??? :O AZ is valami ;) :D Próbáld ki a fél 1et :-P
Puszi

Lori and Ruben írta...

Akár csak Lori viselkedése mostanában:( Lehet össze kéne titeket kötni:)
Maja meg lassan már akkora, mint te!!!
Az eper-cseresznye dologban viszont pont forditva álltok. Lori egész nap képes epret enni, de a cseri kiköpi.
Debi

Bea írta...

Drukkolunk hogy kedden jó idő legyen az ovis gyereknapra.Azt hiszem tényleg Lorival és veled eggyütt össze lehetne minket zárni,egy tál cseri és eperrel.Nekem az utóbbi jobban bejön.
Puszi:Bencikusék

Melinda írta...

Képzeld Kristóf, hogy én sem az epret, sem a cseresznyét nem eszem meg anyukám legnagyobb bánatára. Te igazán ügyes fiú vagy, tudod, hogy kell a vitamin!
Szorítunk, hogy jó idő legyen kedden, mert amilyen napok vannak mögöttünk... :-(
Még egyszer szeretnénk megköszönni,hogy gondoltatok rám tegnap, jólesett, hogy eszetekbe jutottam!!!
Szép hétvégét, izgatottan várjuk, mi lesz a mai programod:-)