2009. május 26., kedd

Új társasom és mamáéknál

"NÉZD MAJA! ÍGY KELL A SZIRÉNÁT MEGSZÓLALTATNI!" :)

Vasárnap egész nap itthon voltunk. Anya elővett egy társasjátékot. A locsolópénzenből vette, de még eddig nem volt mód,hogy játszunk vele, így nem is mutatta meg. Beszélő monopoli a neve, és nagyon tetszett! :) Délután apa volt a felelős Majáért, és mi anyával játszottunk kettesben vele. Aztán apával vonatoztam. A nap folyamán főztünk, segítettem rendet tenni ,meg porszívózni is anyáéknak. És okosan játszottam halkan még Maja aludt. Anya néha megjegyzi apunak,hogy nagyon sok mindent eltűrök 3,5 éves létemre.. És ha nem vagyok rossz passzban, akkor nagyon szépen tudom már,hogy Maja alszik, akkor nincs kiabálás és hangos zörgés. Néha azt mondják sajnálnak amikor egész nap a kisasszony cirkuszol,mert olyan szépen tudom tolerálni.. vagy én is hisztizek.. de elég sok mindent elviselek. És még eddig sose volt olyan reakcióm,hogy dühös lettem volna a kistesóra amiért anya nem tud velem játszani. Őt mindig csak szeretgetem, ölelgetem, puszilgatom - nehéz is most betegen megállni,hogy ne tegyem, de anya nem hagyja - és bohóckodok neki, beszélgetek hozzá. A dühöm inkább a hisztibe vezetem le és olykor anyán.. azaz neki feleselek és kiabálok... :( De valahogy muszály.


A tegnapi napot mamáéknál töltöttük. Reggel kivételesen Maja kelt korán, engem meg negyed 8kor úgy kellett az ágyból kiverni.. persze hogy ez nem hétvégén van.. :). Aztán összekészültünk és elindultunk. Egész nap az udvaron játszottam. Sokat dédivel, néha kicsit egyedül is, délután pedig mama is bekapcsolódott egy picikét. Sütöttem neki pizzát,meg készítettem túrógombócot a homokban. :) Motoroztam is az udvaron és aludtam délben egy nagyot. Este pedig nagyon okosan elkezdtem pakolni amikor megkértek rá, és semmi hiszti nem volt, úgy mentünk haza anyával. A fürdőszobában viszont sikerült megint csúnyán viselkednem, pedig szegény apa nagyon szenvedett. Megrántotta a nyakát és teljesen beállt neki.. de én azért is rossz és hisztis voltam.. :( Anya meg kiabált... :( Maja sírt,mert nem tudott tőlem enni, aztán meg elaludni.. Az este nem sikerült jól.


És sajnos a ma délelőtt sem volt fergeteges... Elég sokszor akasztottuk össze anyával a bajszunkat.. Nagyon makacsul megyek a saját fejem után, és ha anya azt mondja fekete, én rittig cirkuszolni kezdek,hogy az fehér... :( De holnap elfogy az anitbiotikumom, és mivel jól vagyok, anya el fog vinni csütörtökön az oviba. Úgy is hamarosan itt a nyári szünet. Június 2. hetéig van ovi, aztán még 2 hét,de akkor már összevont csoportok lesznek. Utána 5 hét szünet lesz.. Hogy aztán megyek-e az összevont csoportba, vagy csak majd szeptemberben, még anya nem tudja... Lehet,hogy attól is függ majd,mennyire lehet szépen szót érteni velem a nyáron...

4 megjegyzés:

Bea írta...

Igen,hát a hisztit leszámítva tényleg nagyfiúsan viselkedel.Azt tanácsolom ha nem akarsz összevont csoportba menni,jobb lessz ha mégis ráhagyod anyára hogy ha azt mondja fekete,akkor mond te is azt.
Kisbarátod:Bencikusék

Névtelen írta...

Én is csak június 12-ig megyek oviba aztán itthon leszek 10 hetet szeptemberig!
anya nem is tudja milyen programokat találjon ki nekem, de egyszer talán tényleg eljutunk Vácra, hogy találkozzunk :)
Tiborfi Máté és Anna

Gabi írta...

Nálunk is júni 12-ig van ovi,aztán 5 hét szünet lesz.Sajnos anyának nincs választása,mennünk kell majd júli 19-től az ügyeletes csoportba.De azt mondják,hogy jó ott a gyerekeknek,egész nap az udvaron lehetnek,pancsolni is szoktak.Reméljük,nem lesz gond.:)Szkokán fiúk

Melinda írta...

Tényleg nagyon ügyes vagy, hogy ilyen szépen elvagy Majával! A hisztik meg hát... valahogy tényleg le kell vezetned a dühödet, anyukád legnagyobb bánatára, persze. Én is ám így szoktam, anyán töltöm ki...:-)
Hú, reméljük, apukád nyaka jobb már, ez nagyon rossz tud lenni, anyukámnak elég sűrűn történik ilyen.