2009. május 24., vasárnap

Játszótér és rosszullét

Reggel úgy tűnt már jobban vagyok. Éjszaka is viszonylag nyugisan telt, reggel hőemelkedésem volt még. A délelőttöt itthon töltöttük négyesben anyáékkal. Aztán mikor én aludni mentem, apa elment egy kicsit, valami dolga akadt. Sajnos Maja fél óra után felébredt, és sikeresen felkeltett engem is, alig aludtam 1 órát.. Na hát ez egy félig beteg és reggel 6kor kelő gyerkőcnek.. (mostanában ez dívik.. vagy az egyik, vagy a másik kel fél 6-6 fele, vagy mindkettő... ) nem volt a legrózsásabb előjel a délutánhoz.. Anya és apa naívak meg azt hitték hogy a kezdeti hiszti majd letörthető egy játszóterezéssel.
Megnéztünk a diszkontunk mögötti játszóteret, ahova új játékokat építettek mostanság...
Nagyon tetszett! Pedig először ezen cirkuszoltam,hogy nem akarok oda menni.. pedig azt sem tudtam hova visznek anyáék.



Homokoztam, egyedül meg apával is.



És ezt a nagy hajót építették most, a végén csak felmerészkedtem apával, de aztán kipróbáltam rajta mindent. Anyáék nagy szemekkel nézték,hogy még csúszdáztam is. 2 csúszda volt rajta és mindkettőn többször is.. Ez nálam nem egy megszokott dolog.. Sőt, hason is kiróbáltam.. :) Nem tetszett.. de azért anyának is egyszer megmutattam.














Onnan átmentünk egy kisebb játszótérre is.. egy kicsit motoroztam, a rugós kisautóra ültem.. de aztán sajnos irdatlan cirkuszt rendztem le ahogy haza kellett jönni.. :( Aztán itthon is csaptam egy kiadós hisztit.. a végeredmény pedig az lett, hogy kijött belőlem a fini eper amit a játszótéren megettem. Anya takarított én tovább bömböltem... :( Addigra már a fejem is fájt, mondtam nem érzem jól magam. Így apa idő előtt lefürdetett, amit végig ordítottam. Kaptam teát és itt lent a földszinten lepihentem. De valahogy jót tett a gyomromnak meg a fejemnek a mindent kipakolok dolog., mert utána a kedvem és a közérzetem is javult. Anyáék felfújták a nagy matracot, hogy itt alszik lent mellettem, de végül egy kis hancúrozásra használtuk, és éjszaka mindenki békésen a saját ágyában aludhatott.




3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

A hiszti biztos a kevés alvás miatt volt drága Kristófka.:o
Képzeld,mi tegnap lakodalomban voltunk és ma reggel Maja már fél 7-kor felébresztett.:s Nagyon mérges voltam,mondtam is,hogy MEGVELEM ,MELT FELÉBLESZETT...:s:o;)
Anya nem engedte,de amikor másodszor is felsírt és én megint felébredtem,mondtam,MOSZTMÁL TÉNYLEG MEGVELEM A MAJÁT,ALUDNI AKALOK...:@ ;)
Anya csak annyit engedett meg,hogy egy picurkát a popójára vágjak,amin ő jót nevetett...:p;)))

Sajnáljuk,hogy rosszul voltál,reméljük,már semmi bajod!:o:)
Szép álmokat Nektek,puszika!!!

Gabi írta...

Mielőbbi gyógyulást kívánunk!:s
Örülünk,hogy jobban érzed magadat a másik oviban!:)
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Jaj, hát kijött az eper? Sajnáljuk és reméljük, hogy mára már jobban vagy!
Az a játszótér valami fantasztikus, de szívesen oda mennék:-)
Ez a fotó.. szuper aranyosak vagytok:-)