2009. május 22., péntek

Első fagyim és újra antibiotikum


A doktor néni szerint a kettőnek nincs köze egymáshoz. Ugyanis szerdán anya hazafele az óvodából elvitt a cukrászdába, és már olyan régen mondogatta,hogy fagyizni szeretnék -eddig még csak tölcsért meg tejszínhabot kapott tavaly is - hogy mivel meleg volt, Maja aludt (persze csak addig még oda nem értünk a cukrászdához), így anya kedveskedett nekem. Csokifagyit választottam, és nagyon-nagyon ízlett. A tempóm szokásos volt.. mint mindenben, a vége meg is olvadt rendesen és hát a ruhámra is jutott belőle amikor a végén a tölcsér összeroppant. :) De nagyon élveztem. Aztán motoroztam haza,mert aznap a motorommal mentem oviba, és azzal is játszottam kint az udvaron (ugyanis itt olyat is lehet).

Itthon sajnos csak addig volt jó napunk még apa meg nem jött,mert estére egy kiadós hisztit produkáltuk mindketten anyáéknak.

Tegnap is még voltam oviban. Élveztem, jól éreztem magam. Éppen uzsi előtt jött értem anya, és a pogit megkaptuk az egyik dadustól, anya el is tette. De aztán megláttam,hogy a többiek kompótot esznek. Én is kéretem persze. A kedvenc dadusnénik pedig hozott nekem dupla adagot. ( Egy volt tanítványom nagymamája, akiről nemrégen derült ki,hogy ismer engem.)

Hazaérve anyával próbáltunk játszani, de Maja elég sokáig nyűglődött még elaludt, így egyedül kényszerültem lekötni magam.. de ezúttal ügyes voltam ismét és utána anya játszott velem egyet.

Sajnos estére már anya érezte,hogy mintha meleg lennék. Akkor még apa megmérte ésnem volt lázam. De ez esti mese olvasás közben, anya már tudta,hogy itt nincs rendben valami. És utána már 38,6ot mért. :(

Éjjel végig lázas voltam, egyszer kaptam szirupot is. Többször felkeltem, nyűglődtem, fájlaltam a hasam, voltam pisilni. Anya sem sokat aludt, de én sem pihentem ki magam. Így ma már nem volt ovi a számomra. Reggel szóltunk Móni néninek,hogy ne várjon engem.

Meg mamának is,hogy jöjjön picit Majára felügyelni,mert muszály orvoshoz mennünk. Délelőtt aludtam 2 órát, akkor is anya ébresztett,hogy indulnunk kell. Akkora már , a lázcsillapító mellett 39,2 volt a hőm. És annyira szerettem volna ha anya felvesz, de hát nem bírt volna a lépcsőházban cipelni és az úton, hiába van olyan közel a doktor néni. Nagyon nehezemre esett oda menni.. De szerencsére elsők voltunk, így hamar végeztünk. A gyógyszertár is útba esik hazafele. Így itthon kaptam hűtőfürdőt, mitől picit a kedvem is jobb lett,meg ettem pár kekszet is után. Megkaptam a gyógyszereket, az újabb lázcsillapítót és aludtam újra másfél órát. Ezalatt jól leizzadtam, de a lázam is szépen lement. A doktornéni a nyirokcsomóimat tartotta nagyon duzzadtak a torkomban. Bár csak picit látszott pirosnak a torkom és a manuláimon sem voltak tüszők, de antibiotikumot kaptam,mert a mandulagyulladás és a hasmenénes-hányás most az elterjedt betegség az ovikban, azt mondta a doktor néni... :(

Így ma itthon vagyunk. Nyűgös vagyok, meg szenvedek, enni nem sok mindent ettem. SAjnos a mamáékhoz sem tudtunk így délután kimenni, és mamának is haza kellett hamar menni, tényleg csak Majára vigyázott még mi a doktor néninél voltunk. De mivel valószínű,hogy a jövő héten sem mehetek oviba, így anya mondta, hogy egy nap biztosan kimegyünk mamáékhoz játszani, ha már jobban leszek...Sajnos a vasárnapi programunk is ugrott.. pedig a vasúttörténtei parkba akartunk volna végre eljutni. Most még program is lett volna, ami biztos, hogy nagyon tetszett volna... és hát Maját mamáékhoz szántuk, hogy tényleg élvezni tudjam a napot... Sajnos most ez elmaradt.

Anya viszont tegnap vett 3 jegyet gyereknap gyanánt jövő szombatra a Süsüre a József Attila színházba Pestre. Nagyon reméli, hogy nem fog addigra ő vagy apa lerobbanni... mert az biztos,hogy nagyon-nagyon szeretnék oda elmenni.. Még jó, hogy a vasúttörténtei parkot nem harangozták be nekem... Nem szeret anya előre szólni ilyen tervekről,mert mindig közbejöhet valami váratlan dolog..

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Én is nem rég kaptam meg az elsö fagyim:) Bár csak a felét kértem.
Belázasodtál? Szegénykém, gyors jobbulást!!!
A vasúttörténtei park nagyon jó hely, remélem majd máskor eljutsz oda.
Lori és Ruben

Melinda írta...

Szia Kristóf!
Micsoda hírekre jöttünk vissza!!!! Új oviba jársz????? Hurrá!!!!!!!!!!
Anya a legeslegjobban döntött!!!!!!
Majd meglátja, mennyivel másabb lesz minden, egy rossz ovi után csak jobb jöhet, erre élő példa az én ovim:-)

Nagyon sajnáljuk, hogy lebetegedtél, ezen a torokgyulladásos betegségen én is átestem:-( De hamar elmúlt, Neked is ezt kívánom és jobbulást, küldjük a gyógypuszikat!!!!!

A képeket végig nézve megállapítottuk anyával, hogy Te is és Maja baba is hatalmasat nőttetek:-)

Millió puszi, gyönyörű vasárnapot kívánunk!!!

Bogár és Gerti írta...

Annak örülök, hogy ízlett a fagyi, bár kinek nem ugye :-P , de a bajságnak nem :(
Gyógyulj meg, micsoda dolog nyáron betegeskedni :( (remélem idén mi kihagyjuk :P )
Puszi