2009. május 20., szerda

Moszkvics


Keresztapu vett Lilinek egy moszkivcsot,tegnap az volt a sláger. Ugyanis délután ahogy anya értem jött az oviba,mentünk fel Liliékhez. Játszottunk az udvaron, motoroztunk,homokoztunk, labdáztunk. Aztán mikor keresztapu hazajött, beleülhettünk a moszkvicsba és tekerhettük fel-le az utcában. Nagyon tetszett mind a kettőnknek. :)

Az oviban ismét jól éreztem magam, és hatalmasat aludtam. Bepótoltam az előző napot, amikor volt egy kis baleset, nem sokkal elalvás után.. és nem tudtam már utána visszaaludni. Tegnap viszont 3 órakor úgy ébresztettek amikor anya jött értem Majával.

HÉtfőn itthon voltunk, apa is korán ért haza, éppen jöttük az oviból amikor megláttam. Így a délutánt együtt töltöttük.

Ma reggel jó korán ébredtünk Majával együtt. Fél 6kor már kuvikkoltunk, és hiába vetett be anya meg apa minden trükköt,nem aludtam vissza se én se a hugi. Meg is volt az eredménye, mert a reggelt néhány kiadós hisztivel és sírással indítottam.. :( De szerencsére mire az oviba értem,már nem volt semmi baj.. mentem egyből játszani. Délután pedig itthon fogunk játszani és várni aput haza. Viszont valamelyik délutánra anya megígérte,hogy kimegyünk mamáékhoz,h ogy ott is játszassak egy nagyot az udvaron. Már nagyon várom!

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

A moszkvics az egy gokart lenne? Pedálos kisautó?
Mi gonoszul padlásra rejtettük a miénket :-P ... lehet le kellene hozni. Lilike is tudja tekerni (már ha egyre gondolunk) ?
Puszi